نسخه چاپی

قوچان‌نژاد: با كی‌روش مقتدرانه‌تر به جام جهانی می‌رویم

مهاجم تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: از ماندن كی‌روش در تیم ملی خوشحالم اما نكته‌ای كه مرا خوشحال‌تر كرد، انتخاب جواد نكونام به عنوان دستیار كی‌روش بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا قوچان‌نژاد ، در خصوص حضورش در شهر مشهد برای شرکت در مراسم برترین‌های فوتبال استان خراسان رضوی گفت: خیلی خوشحالم که در مشهد حضور دارم و برایم باعث افتخار است که به چنین مراسمی دعوت شدم و امیدوارم که لایق این محبت همشهریانم باشم.

وی درباره باقی ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: واقعاً از این موضوع خوشحالم که کی‌روش در فوتبال ایران ماندنی شد، اما نکته‌ای که بیش از هر چیزی مرا خوشحال کرد، انتخاب دوست عزیزم جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی بود که می‌دانم او می‌تواند حتماً در تیم ملی کمک‌های زیادی انجام دهد و قطعاً حضور کی‌روش و نکونام در کنار هم می‌تواند باعث موفقیت شود، همانطور که ما در کنار هم زحمات زیادی کشیدیم و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم، اما همین که کی‌روش به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد، قلبم می‌گوید که باز هم می‌توانیم در آینده با این تیم موفق‌تر از قبل باشیم.

قوچان‌نژاد اظهار داشت: کی‌روش مربی بزرگی است که در فوتبال جهان هم شناخته‌شده است و بی‌شک حضور او در کنار حمایت‌های مردم از تیم ملی می‌تواند به آینده این تیم کمک کند. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای با قلبی بزرگ است که دانش زیادی درباره مسائل فنی دارد و می‌توانیم با اقتدار در جام جهانی بعد شرکت کنیم.

وی افزود: موفقیت در بازی‌های مقدماتی جام جهانی فقط به کی‌روش بستگی ندارد و باید همه مسئولانی که در فوتبال نقش دارند، دست به دست هم بدهند تا در کنار هم به رشد فوتبال ایران کمک کنیم.

مهاجم خراسانی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال خراسان هم اظهار داشت: باید بگویم واقعاً از صمیم قلب از انتخابم به عنوان فوتبالیست سال استان خراسان خوشحالم و وقتی اسم من برای گرفتن جایزه خوانده شد، در چشمانم اشک جاری شد چون واقعاً علاقه مردم شهرم نسبت به خودم را دیدم و نمی‌دانم از این همه شور و هیجان چگونه باید قدردان باشم و دست همه هوادارانم را می‌بوسم.

قوچان‌نژاد درباره آینده فوتبالی خودش هم خاطرنشان کرد: من با الوکره قطر قراردادی چهارماهه بستم اما هنوز یک سال دیگر با تیم انگلیسی‌ام قرارداد دارم و نمی‌دانم که آینده فوتبالی من چه خواهد شد، اما قطعاً طی یک ماه آینده تصمیم نهایی را درباره آینده فوتبالم می‌گیرم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه از چه کشورهایی پیشنهاد دارد اظهار داشت:‌ از چند کشور عربی، از ایران و همچنین از انگلیس و اسپانیا پیشنهاداتی دارم، اما هنوز تصمیم قطعی‌ام را نگرفته‌ام.

قوچان‌نژاد در پایان در خصوص اینکه ممکن است پیشنهاد تیم‌های ایرانی را قبول کند، افزود: قطعاً اولین انتخاب من تیم‌های اروپایی خواهد بود اما باز هم باید صبر کنم و روی پیشنهاداتم بهتر فکر کنم تا ببینم در آینده چه تصمیماتی خواهم گرفت.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...