نسخه چاپی

تسهیلات مترو تهران برای نمایشگاه كتاب

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه از آمادگی كامل این شركت برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در زمان برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در زمان برگزاری بیست و هشتمين دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

محسن نایبی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب از تاریخ ۱۶ تا ۲۶اردیبهشت در مصلی تهران اعلام کرد: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی وشهیدبهشتی در خط یک مترو تهران در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تابهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه کتاب، استفاده از مترو باشد.

وي گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران برای تسهیل تردد مسافران به مقصدنمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی با استفاده حداكثري از نيروي انساني وتجهيزات همچنين تمركز نيروهاي انساني در دو ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي درخط يك و اطلاع رساني به مسافران در ايستگاه ها، در روز هاي بر پايي نمايشگاه بين الملي كتاب در مصلي تهران تلاش كرده تا بهترين خدمات رساني صورت گيرد.

نايبي از اعزام قطار هاي فوق العاده در زمان ازدحام مسافران در ایستگاه های مصلی و شهید بهشتی خبرداد .

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران افزود: فاصله گذر قطارها در ایام آخر هفته طی برگزاری نمایشگاه کاهش مي يابد و در روز پنجشنبه با افزایش تعداد حرکت قطارها فاصله گذر ۵ دقیقه حفظ خواهد شد.

وي با اشاره به اینکه نیمه جنوبی خط سه هم میزبان مسافران نمایشگاه کتاب است و به شهروندان خدمات رسانی می کند، افزود: این خط به خصوص برای بازدیدکنندگان نمایشگاه که از سایر شهر ها با قطار به تهران سفر می کنند می تواند بهترین روش برای رسیدن به نمایشگاه کتاب باشد. مسافران هوایی هم می توانند با استفاده از خط چهار مترو و تغییر مسیر در ایستگاه دروازه دولت به نمایشگاه کتاب منتقل شوند.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...