نسخه چاپی

كوچه خواری پروژه جدید در پایتخت

شهرداری منطقه یك تهران درباره گزارشی با عنوان " كوچه خواری پروژه جدید در پایتخت " توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، شهرداری منطقه یک توضیحاتی در خصوص گزارشی با عنوان " کوچه خواری پروژه جدید در پایتخت " که روز گذشته منتشر شد، اعلام کرد.

زمین مورد نظر طبق طرح تفصیلی قدیم دارای کاربری خدمات شهری و جزء سرانه‌های خدماتی (پروژه شهرک هفت تیر) طی بند 8 صورتجلسه شماره 224 شورای طرح و بررسی بوده که در اختیار شهرداری قرار داشته است وهمچنین در طرح تفصیلی جدید فاقد هرگونه گذر در محل بوده و در حال حاضر پهنه زمین یاد شده R-122 میباشد.

اسناد ثبتی پلاکهای مجاور حاکی از عدم وجود گذر در محل یاد شده میباشد به طوریکه در پروانه های صادره(سال 83) و نیز مجددا در پایان کار املاک مجاور صراحتاً حد شرقی آنها به پلاک(همان محل یاد شده) قید گردیده است.

همانگونه که قبلا اشاره گردید در طرح تفصیلی مصوب ملاک عمل پهنه پلاک مذکور R122 میباشد و به هیچ عنوان گذر در آن منعکس و پیش بینی نشده است.لذا احداث مجموعه فرهنگی آموزشی در پلاک متعلق به شهرداری تهران به صورت قانونی انجام شده و هیچگونه اقدام خلاف ضوابط و مقررات در محل صورت نگرفته است.

برخلاف ادعای مطرح شده، شهرداری منطقه یک هیچگونه انتفاعی از احداث مجموعه فرهنگی آموزشی در محل مورد نظر نداشته و صرفا به منظور تحقق و افزایش سرانه‌های خدماتی و آموزشی، احداث مجموعه فرهنگی و آموزشی را در دستور کار قرار داده است.

۱۳۹۴/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...