نسخه چاپی

دنیا توان نیروی دریایی ایران را در رزمایش امسال خواهد دید

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : نیروی دریایی به ارتقای تجهیزات، تاكتیك‌ها و تكنیك‌های خود اهمیت زیادی میدهد و شكوه این قدرت را دنیا در رزمایش امسال خواهد دید.

به گزارش نما به نقل از راه دانا، امیردریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با تیتریک گفت: قدرت‌ موشکی ناوگان ‌دریایی نیروی دریایی به همراه تجهیزات، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها مدام در حال به روز شدن و ارتقاء است که شکوه این توان را دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در رزمایشی که نیمه دوم امسال برگزار میشود ، خواهند دید.

وی افزود : این افزایش توان ایران را قادر ساخته است تا قدرتی بی بدیل در منطقه باشد و بتواند از کیان جمهوری اسلامی ایران به خوبی دفاع کند.

امیردریادار سیاری با بیان اینکه ، قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی توان مقابله و تهاجم را در خود نمی بینند اظهار داشت: ایران توانست اقتدار و پیروزی را در برابر اشغالگران و مهاجمان بعثی عراق با استقامت و ایثار معنی ببخشد و امروز از تجربیات و درایات آن زمان استفاده و بهره ببرد.

وی خاطرنشان کرد : چه شهدای عزیزی که هنوز هم پیکرهای پاک ایشان در دریای نیلگون آرمیده است و یادآور دفاعی جانانه از کیان جمهوری اسلامی در دفاعی مقدس است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان افزود : ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمام قوای مسلح نظام اسلامی کشور ، آماده دفاع از تمامی مرزها و پاسخ گویی به هرگونه تعرض از سوی دشمن است.

۱۳۹۴/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...