نسخه چاپی

سوال از وزیر كشور در دستور كار مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یكی از جلسات علنی هفته‌ آینده مجلس، سوال از وزیر كشور را در دستور كار دارند.

به گزارش نما،سوالات حسین آذین نماینده رفسنجان، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد از وزیر کشور در دستور کار یکی از جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند و گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور از دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسات علنی یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح نحوه اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی و طرح نحوه فعالیت احزاب را در دستور کار دارند.

طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، طرح الحاق یک بند به قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور و طرح اساسنامه شرکت ملی نفت از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین طرح اعمال بخشودگی جرایم موضوع ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی و طرح حمایت از صنعت برق کشور را در دستور کار دارند.

طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، طرح اصلاح بند "ج" ماده 178 قانون برنامه پنجم و طرح اصلاح بند "ز" ماده 44 قانون برنامه پنجم از دیگر دستور کارهایی است که مجلس در هفته آینده به آن رسیدگی خواهد کرد.

نمایندگان مجلس در هفته آینده همچنین یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان را با انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب می‌کنند.

۱۳۹۴/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...