نسخه چاپی

دعوت ستارگان فوتبال جهان به تهران

مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: دعوت و رایزنی ها برای حضور ستارگان فوتبال دنیا در ایران و انجام بازی دوستانه و خیرخواهانه با تیم هنرمندان انجام شده است و برخی از این ستارگان چهارم تیرماه به تهران سفر خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از پارسینه، حسین یاریار با اعلام این خبر گفت: تفاهم اولیه با این تیم نوشته و امضا شده است و تا پایان هفته و توافق نهایی با حامی مالی این طرح همه چیز کاملا نهایی خواهد شد.

به گفته وی برای حضور دراین تیم افرادی چون روبرتو کارلوس، استیو مک منمن، ادگار دوایدز، لوئیس فیگو، مارسل دسایی، مارکو ماتراتزی، جیان فرانکو زولا، کریستین ویری، فان درسار، خاویر زانتی، پاتریک کلایورت، مارسل دسایی، میشل سالگادو، بودوین زندن و فرناندو مورینتس دعوت شده اند و امیدواریم که میزبان تعدادی از آنان در تهران باشیم.

وی اضافه کرد: این ستارگان پس از ورود تیم به تهران واستراحتی کوتاه روز پنجم تیرماه (جمعه ) مقابل تیم هنرمندان ایران به میدان خواهند رفت.

وی همچنین از انجام مذاکرات بخش روابط بین الملل باشگاه هنرمندان با دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خبر داد و گفت: در حال انجام مذاکراتی هستیم تا در صورت موافقت تیم فوتبال هنرمندان بتواند بازیهای دوستانه ای با تیم های پیشکسوتان این دو باشگاه در قالب کمک های خیریه انجام دهد.

۱۳۹۴/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...