نسخه چاپی

پیكر ۲۴۱ شهید دوران دفاع مقدس به كشور بر می گردند

فرمانده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح گفت: پیكر مطهر ۲۴۱ شهید دوران دفاع مقدس،در روز ۲۸ اردیبهشت ماه۹۴ از مرز شلمچه وارد كشور خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر مطهر 241 شهید دوران دفاع مقدس،در روز 28 اردیبهشت ماه94 از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: در دو هفته اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات تعداد 241 شهید پیدا شده است که در روز 28 اردیبهشت ماه 94 از مرز شلمچه وارد می‌شوند و مورد استقبال عشایر غیور دشت آزادگان قرار خواهند گرفت. این شهدا برای مراسم وداع در سوسنگر منتقل خواهد شد و مراسم استقبال کاملا عشایری برگزار خواهد شد.

سردار باقرزاده با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدایی که پیش تر در مرز شلمچه تبادل شده بودند در سراسر کشور گفت: با توجه به اینکه همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) این شهدا تشییع خواهند شد که انتظار می‌رود مردم از این شهدا استقبال باشکوهی داشته باشند. تاکنون در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی از شهدای گمنام شده است و 1200 نقطه و 180 دانشگاه درکشور در نوبت هستند.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...