نسخه چاپی

در آستانه شهادت امام موسی كاظم (ع) صورت گرفت:

خدمت رسانی ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات برای زائرین در كاظمین

عکس خبري -خدمت رساني ويژه ستاد بازسازي عتبات عاليات براي زائرين در کاظمين

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام كرد: این ستاد خدمات گسترده ای را برای زائرین كاظمین در ایام سوگواری باب الحوائج (ع) تدارك دیده است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، حسن پلارک گفت: نظر به فرا رسیدن ایام سوگواری امام موسی کاظم (ع) و حضور خیل زوار در حرم مطهر امامین جوادین؛ با در خواست تولیت این حرم مجموعه اقداماتی برای خدمت رسانی بهتر به زائرین انجام شد.
وی ادامه داد: محدوده ی صحن های صاحب الزمان(عج) و امام علی(ع) که پیش از این توسط حرم تملک شده بود، به طول 300متر دیواره چینی بتنی شده و نرده ها و درهای فلزی مورد نیاز برای ایجاد فضاهای مناسب زیارتی پیرامون حرم تعبیه گردید.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به ساخت فندانسیون بتنی منبع آب ویژه حرم مطهر گفت: مخزن فلزی با ظرفیت 400هزار لیتر جهت تامین آب شرب زوار نصب شده است.
پلارک با بیان اینکه در زمینه اسکان زائرین تمهیدات دیگری نیز اندیشیده شده است گفت: 4 چادر خیمه ای ضد آب بزرگ تهیه و به کاظمین ارسال شده است.
وی گفت برای تامین تجهیزات ایمنی و بهداشتی 20 دستگاه کانکس های بازرسی، امانات و سرویس های بهداشتی در ابعاد مختلف به همراه 6 دستگاه آبسرد کن بزرگ تحویل استان مقدسه شده است.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...