نسخه چاپی

سفر روحانی به غرب استان تهران به تعویق افتاد

روابط عمومی استانداری تهران اعلام كرد كه بنا به اطلاع واصله از معاونت اجرایی ریاست جمهوری سفررییس جمهوری به غرب استان تهران به دلیل تقارن با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر، امام كاظم (ع) در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و به آینده نزدیك موكول می‎شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد که بنا به اطلاع واصله از معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری سفر رییس‌جمهوری به غرب استان تهران به دلیل تقارن با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر، امام کاظم (ع) در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و به آینده نزدیک موکول می‎شود.

در اطلاعیه استانداری تهران در خصوص سفر رییس‌جمهوری به غرب استان تهران گفته شده که قرعه هفدهمین سفر استانی رییس‌جمهوری این بار به نام استان سرافراز تهران افتاد و مردم شریف غرب استان، خود را برای میزبانی از کاروان دولت تدبیر و امید آماده کرده‎اند.

در بخشی از اطلاعیه ذکر شده در این راستا با توجه به تفاوت‎های گوناگونی که این سفر با سفرهای استانی دیگر به جهت شکل و اقتضائات آن داشت، برنامه‌ریزی‌های جامعی در سطح استان و شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس صورت گرفت که نتایج آن ایجاد همدلی و همزبانی و شور و نشاط در بین مسئولان و مردم منطقه بود.

در این اطلاعیه گفته آمده به رغم انتظار هم استانی‎های عزیز برای دیدار تاریخی با رییس‌جمهوری محبوب و تمهید مقدمات این سفر، بنابر اطلاع واصله از معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری این سفر به دلیل تقارن با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر، امام کاظم (ع) در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و به روزهایی در آینده نزدیک موکول می گردد.

این اطلاعیه افزوده که ضمن سپاس از مسئولان محلی و مردم همیشه در صحنه به جهت اقدامات موثر درهفته‌های گذشته، به اطلاع می‌رساند زمان جدید سفر در اولین فرصت به آگاهی مردم شریف استان خواهد رسید.

پیشتر استاندار تهران اعلام کرده بود که قرار است سفر رییس‌جمهوری به شهرستان‌های غرب استان روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه انجام شود.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...