نسخه چاپی

سردار نقدی: بازدید از اماكن نظامی ممنوع

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید همه تحریم‌ها در زمان انجام توافق لغو شود و هر تفاهم با آمریكا باید برگشت‌پذیر باشد و بازدید از اماكن نظامی ممنوع شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم رونمایی از سه کتاب که در سرای اهل قلم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جنگ در سوریه با شکست و پیروزی همراه است و تروریست‌های سوریه که از سوی آمریکا و اروپا تجهیز شده‌اند شاید در ماه‌های اول جنگ تاثیراتی داشتند اما نهایتآ شکست خواهند خورد.

وی یادآور شد: فرض کنیم که کل ارتش سوریه را بکشند، تروریست‌ها می‌خواهند بر چه کسانی حکومت کنند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: همه باید کمک کنیم و جهان اسلام و ملت اردن، عراق و سوریه باید به یکدیگر کمک کنند و نقش‌آفرینی مردم فهیم و هوشیار ترکیه نیز در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد و امید است مردم فهیم ترکیه اشتباهات دولتشان را جبران کنند.

سردار نقدی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه آیا رژیم سعودی آیت‌الله نمر را اعدام می‌کند، گفت: بنده نمی‌توانم در این زمینه پیشگویی کنم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره توافق هسته‌ای یادآور شد: باید همه تحریم‌ها در زمان انجام توافق لغو شود و هر تفاهم با آمریکا باید برگشت‌پذیر باشد و بازدید از اماکن نظامی ممنوع شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج به مناسبت هفته کتابخوانی برنامه‌هایی مثل چاپ و نشر کتاب، مسابقه کتابخوانی و کتاب‌های دفاع مقدس را در دست دارد.

سردار نقدی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه گفت: مراسم گرامیداشت کودکان غزه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهدای شاخص انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهید نادر مهدوی اسطوره ملی است که هنگامی که ناوگان‌های شرق و غرب از صدام حمایت می‌کردند آن‌ها را عاجز کرد و کابوسی برای ناوگان آمریکایی شد و شهید طیبه واعظی که در مبارزه با طاغوت قهرمانانه جنگید گفت مرا بکشید، اما چادرم را برندارید و این یک درس برای بانوان ایران اسلامی است.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...