نسخه چاپی

برخورد وزارت كشور با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام

رحمانی‌فضلی گفت: تبلیغات زودهنگام جزو موارد تخلف انتخاباتی محسوب می‏‎شود و به صورت جدی به آن رسیدگی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف مقررات و قوانین است، اظهار داشت: اگر در جایی برای ما مسجل شود که تبلیغات زودهنگام انجام می‌گیرد، حتما جزو موارد تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و به صورت جدی به آن رسیدگی خواهد شد.

اضافه می‎شود، پیش از این رحمانی فضلی در نشست مشترک با استاندارن به جهت‌گیر‌های برخی از رسانه‌ها در پیش از انتخابات اشاره کرده و گفته بود: بسیاری از جهت‌گیری‌ها در رسانه‌ها و محافل سیاسی شروع شده که قضاوت‌هایی در بخش اجرا، نظارت و تبلیغات انجام می‌دهند و همواره درپی این هستند که وزارت کشور را به عنوان یک دستگاه اجرایی به فضای انتخاباتی زودرس و یا به نوعی له و علیه کسی یا کاندیدای خاصی بکشانند.

وزیر کشور در همین باره تصریح کرد: حضور در برخی محافل و استقبال از برخی شخصیت‌ها نباید طوری باشد که تلقی طرفداری و حمایت از جریان یا فرد خاصی شود. بنابراین از استانداران می‌خواهم که به این موضوع توجه کرده و دقت لازم را داشته باشند.

همچنین رحمانی فضلی تاکید کرد: رقابت‌های انتخاباتی از حال حاضر و یا قبل از امسال به صورت پنهانی آغاز شده و با جلساتی که در استان‌ها برگزار شد و همچنین در جلساتی که در احزاب و گروه‌ها تشکیل می‌شود، نشان از این دارد که ما امسال یک رقابت بانشاط، فشرده و قوی را در عرصه‌های مختلف رقابت‌های سیاسی خواهیم داشت.

۱۳۹۴/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...