نسخه چاپی

جمع‌آوری عوارضی تهران – قم، به زودی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 گفت: عوارضی تهران – قم در آینده‌ای نزدیك جمع‌آوری و ترمینال‌های جنوب و غرب تهران به این مكان انتقال داده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: در سال 93 موضوعاتی همچون جمع‌آوری عوارضی قم و انتقال ترمینال‌های جنوب و غرب بحث داغ رسانه‌ها و یکی از دغدغه‌های مسئولان بود.

به طوری که شورای شهر تهران و شهرداری تهران را مشغول خود کرده و درپی کش‌مکش‌هایی مبنی بر اینکه عاقبت ترمینال‌های جنوب و غرب باید به کجا منتقل شود میان مسئولان که عده‌ای بر این باور بودند که ترمینال‌های جنوب و غرب به مناطق 9، 18 و 19 انتقال داده شوند سرانجام پس از گذشت چند ماه از این ماجرا خبری از شهرداری منطقه 19 به گوش می‌رسد که قرار است عوارضی تهران – قم جمع‌آوری و ترمینال‌های جنوب و غرب به این مکان منتقل شود.

اما مهدی حاتمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 در این باره اظهار کرد:‌ طرح جمع‌آوری عوارضی تهران و انتقال ترمینال‌های جنوب و غرب به این محل در حال حاضر در مرحله طراحی است و پس از هماهنگی‌های انجام شده میان وزارت راه و ترابری، شهرداری تهران و حرم مطهر این طرح در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده عوارض تهران – قم تا پایان سال 94 جمع‌آوری خواهد شد.

این در حالی است که شهرداری منطقه 19 در سال گذشته در گفت‌وگویی با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران از جمع‌آوری عوارضی تهران – قم و احداث میدانی در این محل خبر داد.

اما پس از بحث‌ و گفت‌وگوهایی میان مسئولان کشوری احداث میدان در محل عوارضی تهران – قم منتفی شد و مسئولان به این نتیجه رسیدند که در این محل دو ترمینال جنوب و غرب احداث شود.

حاتمی، معاون فنی و عمران منطقه 19 با اشاره به احداث دو ترمینال جنوب و غرب تصریح کرد: پس از جمع‌آوری عوارضی تهران – قم دو ترمینال جنوب و غرب شامل بخش‌های مختلف از جمله هتل، پمپ‌بنزین نمایشگاه، مرکز درمانی و ... با طراحی‌های منحصر به فرد که در سال‌های آینده احداث می‌شود.

وی در پایان گفت: مساحت ترمینال‌های جنوب و غرب و طراحی بخش‌های در نظر گرفته در این ترمینال‌ها به طور کلی مشخص نیست پس از برگزاری جلسات مستمر میان وزارت راه و ترابری، شهردرای تهران و حرم مطهر مشخصات ترمینال‌های جنوب و غرب و نحوه اجرای این طرح مشخص خواهد شد.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...