نسخه چاپی

استقبال از كلینیك‌ های كنترل خشم در تهران

مدیركل اداره سلامت شهرداری تهران، از جابجایی كلینیك كنترل پیشگیری از خشم در پایتخت خبر داد و گفت: فضای جدیدی كه برای این كلینیك پیش‌بینی شده، محیط گسترده‌تری است.

به گزارش نما به نقل از مهر: مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران، از جابجایی کلینیک کنترل پیشگیری از خشم در پایتخت خبر داد و گفت: فضای جدیدی که برای این کلینیک پیش‌بینی شده، محیط گسترده‌تری است.

سمانه زمانی در خصوص آخرین وضعیت توسعه کلینیک‌های کنترل خشم در پایتخت، گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم با همکاری وزارت ورزش و جوانان در منطقه ۷ راه‌اندازی شده که تصمیم‌ داریم طی دو ماه آینده به فضای بزرگتری نقل مکان کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قصد اثرسنجی فعالیت‌های این کلینیک را داریم تا بر مبنای آن مشخص شود چه تعداد کلینیک کنترل خشم در پایتخت نیاز است و اینکه این کلینیک‌ها به صورت یکپارچه افزایش پیدا کنند یا به صورت فازبندی طرح‌های توسعه‌ای برای آن در نظر بگیریم؛ هنوز در این رابطه به جمع‌بندی‌های نهایی نرسیده‌ایم.

زمانی با بیان اینکه جلسات مشترکی با وزارت جوانان در خصوص رسیدگی به شکل ایده‌آل این کلینیک‌ها برگزار شده است، گفت: مردم از کلینیک‌های پیشگیری از خشم استقبال خوبی کرده‌اند اما گاهی اوقات نیز ما نباید منتظر آمدن مردم به این کلینیک‌ها باشیم بلکه ما باید به سراغ آن شهروندان برویم تا این طرح نتیجه بهتری داشته باشد.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران با قبول آنکه اطلاع‌رسانی کافی در خصوص وجود کلینیک‌های پیشگیری از خشم در پایتخت نشده است، گفت: باید اطلاع‌رسانی در این زمینه را افزایش دهیم.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...