نسخه چاپی

رییس جدید دیوان وقف شیعی عراق:

ایران به صورت استراتژیك به عراق كمك می كند

عکس خبري -ايران به صورت استراتژيك به عراق كمك مي كند

رییس جدید دیوان وقف شیعی عراق در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور گفت: ایران به صورت استراتژیك به عراق كمك می كند و نه فقط در بازسازی بلكه در مبارزه با داعش نیز همراه ماست.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک و سید علا الموسوی در دیداری که در نجف با حضور مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات و شماری از مسئولان اعتاب مقدسه برگزار شد مسائل پیرامون اجرای طرحها و همکاریهای دوجانبه را بررسی کردند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با تشریح فعالیتهای این ستاد همکاری بیشتر دیوان وقف شیعی را برای تسریع در اجرای پروژه ها خواستار شد و گفت: ورود رییس دیوان وقف شیعی به بعضی از موضوعات مایه خیر و برکت و تسریع پیشرفت پروژه هاست.

حسن پلارک با بیان اینکه این ستاد به عنوان بازوی مجموعه خادمان اهل بیت علیهم السلام عمل می کند افزود: ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران از همه نقاط سرزمین خود برای بازسازی و توسعه ؛آمادگی یاری و مشارکت دارند و این امر را در 12 سال گذشته اثبات نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1389 همه پروژه ها با زمان بندی مشخص و با نظر دیوان وقف شیعی در حال اجراست و خوشبختانه در همه موارد تلاش کرده ایم با بهترین کیفیت و مجربترین نیروها که با عشق و علاقه همراهی می کنند کارها را پیش ببریم.

رییس دیوان وقف شیعی عراق هم نیز در این دیدار با اشاره به آشنایی خود با اقدامات ستاد در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه عنوان داشت: ما یک دست هستیم و هدف یکی است و روابط فی مابین مذهبی و تاریخی ما پیشینه زیادی دارد.

سید علاءالموسوی در ادامه با بیان اینکه عتبات مقدسه مختص همه مومنان است گفت: اعتقاد دارم برای کمک به عتبات باید به نقطه نظرات همه علاقمندان به اهل بیت(ع) توجه کرد و این خدمت و روحیه همکاری مسلمانان از ایران و عراق و دیگر کشورهای جهان را باید ارج نهاد.

وی همچنین به گستردگی اقدامات و مسائل پیش روی کارها پرداخت و یادآور شد: با توجه به وسعت فعالیتها و طرحها طبیعی است که مشکلات و موانع هم زیاد باشد و امیدوارم با پیگیری مستمر از سوی همکاران ما مسائل و درخواستهای شما حل شده و امورات شما تسریع شود.

در پایان این دیدار سید علا الموسوی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک به ایران سفر کند.

۱۳۹۴/۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...