نسخه چاپی

انهدام یك باند با 50 فقره سرقت در تهران

سركلانتر چهارم پلیس پایتخت از دستگیری سارقانی با بیش از 50 فقره سرقت و زورگیری در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت از دستگیری سارقانی با بیش از 50 فقره سرقت و زورگیری در پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی احمد نادری در این باره گفت: در ساعت 22:30 نوزدهم اردیبهشت ماه امسال از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 گزارشی مبنی بر وقوع زورگیری در آدرس بزرگراه رسالت، خیابان شمیرانی فر به عوامل کلانتری 120 سید خندان اعلام شد و در پی آن ماموران گشت این کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل فردی به هویت علی به عنوان مالباخته به واحد گشت مراجعه و اظهار کرد که از سوی چهار نفر که سوار بر دو موتورسیکلت طرح هوندا بودند با چاقو تهدید شده و تلفن همراهش به سرقت رفته است که پس از این اقدام با حضور اهالی محل چهار سارق از محل متواری شده و دو دستگاه موتورسیکلت آنان در محل به جا مانده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با بیان اینکه عوامل کلانتری در بررسی اولیه چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را که در موتورسیکلت ها جاساز شده بود کشف و ضبط کردند، گفت: در ادامه تحقیقات مالکان گوشی های موبایل شناسایی و و به کلانتری دعوت و مراحل مقدماتی پرونده انجام شد.

نادری با بیان اینکه متعاقبا در ساعت هشت صبح روز بیستم اردیبهشت ماه برابر دستور رییس کلانتری 120 سیدخندان ماموران تجسس و اطلاعات این یگان برای شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کرد، گفت: در این راستا از طریق مشخصات موتور سیکلتها مالک یکی از موتور سیکلت‌ها به نام خانم فرشته در خیابان 17 شهریور جنوبی شناسایی شد که وی به ماموران اعلام کرد که موتورسیکلت سرقت شده است اما در تحقیقات بعدی اذعان کرد که موتورسیکلت در اختیار پسرش به نام عادل است که سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

وی اضافه کرد: در بررسیهای بعدی مشخص شد که موتور سیکلت دوم نیز متعلق به فردی به هویت کامران پدر متهم متواری که سیاوش نام داشت، است که برابر اعلام کلانتری 132 نبرد هم پدر و هم پسر از افراد سابقه دار سطح حوزه آن کلانتری بودند و این افراد نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با بیان اینکه در بررسیهای بیشتر یکی از مالباختگان موفق به شناسایی متهم شد، گفت: مالباخته اعلام کرد که یکی از سارقان حین سرقت همین فرد بوده که دستگیر شده است.

نادری با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: در بررسی اولیه در پایگاه چهارم متهم دستگیر شده به 50 فقره سرقت زورگیری اعتراف کرد و تحقیقات کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری دیگر متهمان این پرونده کماکان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...