نسخه چاپی

اعتراض عربستان به تیتر یكی از روزنامه های ورزشی ایران

عکس خبري -اعتراض عربستان به تيتر يکي از روزنامه هاي ورزشي ايران

مسئولان فدراسیون عربستان سعودی به تیتر یكی از روزنامه‌های طرفدار باشگاه پیروزی (پرسپولیس) با عنوان «ذبح الهلال، حلال است»، اعتراض كردند.

به گزارش نما، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره امروز خود در گزارشی به قلم فهد العیسى ومحمد باسنید نوشت: یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال عربستان سعودی روز گذشته به این روزنامه گفته بود که «احمد عید» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و عضو دفتر اجرایی کنفدراسیون آسیا، در تماسی تلفنی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، اعتراض خود را به توهین های طرف ایرانی علیه باشگاههای عربستانی چه در رسانه های این کشور یا از سوی تماشاگران ایرانی، ابلاغ کرد.

به نوشته این روزنامه، این اعتراض در پی درج «سر تیتر» توهین آمیز صفحه نخست یکی از روزنامه های وابسته به باشگاه پیروزی (پرسپولیس) ایران بوده است. در تیتر این روزنامه که یک روز قبل از مسابقه الهلال عربستان در مقابل باشگاه پیروزی (پرسپولیس) در ورزشگاه آزادی در چارچوب مسابقات جام قهرمانی فوتبال باشگاههای آسیا منتشر شده، آمده است« ذبح الهلال، حلال است».

بر پایه این گزارش، «احمد عید» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از همتای ایرانی خود خواست: فدراسیون ایران باید مسائل ودغدغه های باشگاههای عربستانی را که مهمان همتای ایرانی شان می شوند،پیگیری کند. وی همچنین راههای تقویت همکاری بین دو فدراسیون را بررسی کرد.

الشرق الاوسط ادعا کرد: اخیرا قانون شکنی های ایران علیه باشگاهها و نمایندگان اعزامی عربستان در ورزشگاههای این کشور در حال تکرار است؛ نمونه این نقض های، شعارهای سیاسی، وطرح مسائل فرقه ای در میان سکوت کامل کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

این گزارش حاکی است: مسابقه روز گذشته میان الهلال وپیروزی(پرسپولیس)،که در حضور یکصد هزار تماشاگر برگزار شد، شاهد پرتاب قوطی های خالی به سمت بازیکنان تیم الهلال عربستان بود. داور مالیزیایی این دیدار قبل از اینکه سلمان الفرج بازیکن عربستانی را با کارت قرمز اخراج کند، از این مساله(پرتاب قوطی) به آسانی گذشت.

۱۳۹۴/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...