نسخه چاپی

اعتراف خادم درمورد حوادث تبریز

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان گفت: بخشی از حوادث رخ داده در تبریز غیرطبیعی و غیرعادی بوده و ما نیز به آن معترف هستیم.

به گزارش نما، امیر رضا خادم صبح امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های ورزشی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: البته صحبت در مورد حادثه تبریز در حوزه مسئولیت ما نیست و اطلاع دقیقی از آن ندارم اما بر اساس دستوری که رئیس جمهور دادند شخص وزیر به تبریز رفته تا از نزدیک با مدیران استانی مذاکرات و بررسی‌های لازم را درمورد حادثه ورزشگاه یادگار امام داشته باشد که با رسیدن به یک جمع‌بندی نهایی همه مسائل به اطلاع مردم می‌رسد.

وی افزود: بنده نیز شنیده‌ام وزیر ورزش در مورد وضعیت داوری این مسابقه اظهارنظر کرده اما اجازه بدهید وزارت ورزش و جوانان به یک جمع‌بندی رسیده و موضوع را پیگیری کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان یادآور شد: قطعا موضوع ‌آنقدر حائز اهمیت بوده که وزیر شخصا و بر اساس دستور رئیس جمهور به این پرونده ورود پیدا کرده و با سفر به تبریز درصدد بررسی موضوع و ارزیابی نهایی از حوادث ورزشگاه یادگار امام است.

خادم تصریح کرد:‌ بنده به عنوان یک ورزشی اعلام می‌کنم با توجه به اینکه تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها خاطرات بدی از بنده و امثال من ندارند خیلی عادی و صمیمانه اعلام می‌کنم اصل مطلب این است که تیم‌های تبریزی، آذربایجانی، ‌ارومیه‌ای و اردبیلی جزو تیم‌های ایرانی هستند و ما در وزارت ورزش و جوانان هیچ تفاوتی را بین آنها با سایر تیم‌ها قائل نیستیم.

این مسئول ادامه داد: خیلی وقت‌ها امکان دارد حتی تبانی و حق‌کشی جدی وجود داشته باشد که برای همه تیم‌ها اعم از تیم‌های استانی و مرکزنشین اتفاق می‌افتد به نحوی که برای تیم پرسپولیس و استقلال در طول فصل گذشته نیز اگر بررسی‌هایمان را انجام دهیم قطعا در بازی‌هایشان اشتباهات جدی داوری وجود داشته به طوری که گاه شائبه‌ای به وجود آمده که این اشتباهات عادی و طبیعی نبوده است ولی در این حد جوسازی و فضاسازی نشده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان گفت: امکان دارد داور نیز اشتباه کند و اتفاقات حاشیه‌ای به مانند بازی تراکتورسازی در تبریز رخ بدهد اما وزرات ورزش به صورت ویژه این موضوع را دنبال می‌کند تا به یک جمع‌بندی برسد.

خادم بیان کرد: فارغ از بحث داوری و مسئله جدی یک تبانی یا یک کار غیراخلاقی جدی که برای ما قابل قبول نیست باید در این ماجرا به گونه‌ای عمل کنیم تا فوتبالمان تعلیق نشده و انگ دخالت دولت در امر فوتبال پیش نیاید.

وی افزود: اگر اتفاقی نیز رخ داده است باید با اسناد رسمی و مدارک مستند موارد بررسی شده و تجدیدنظر در نتیجه کار به انجام برسد تا حق به حق‌دار برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان درمورد قطع شدن اینترنت و یا تلفن همراه و اعلام عجولانه نتیجه غیرمنطقی بازی سپاهان نیز یادآور شد: بنده نیز چنین مسائلی را طبیعی نمی‌دانم و همین موضوعات سبب شده تا وزیر ورزش از طرف شخص رئیس جمهور در آذربایجان حضور پیدا کند تا با همراهی رئیس فدراسیون فوتبال موضوع بررسی شده و به یک جمع‌بندی واقعی برسیم.

خادم در پایان سخنان خود در مورد احتمال تکرار بازی تراکتور با نفت نیز عنوان کرد: بنده اطلاع فنی از این موضوع ندارم و به صراحت نمی‌توانم در این زمینه اظهار‌نظر کنم.

۱۳۹۴/۲/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...