نسخه چاپی

سید شهاب الدین چاوشی رییس ستاد انتخابات تهران شد

عکس خبري - سيد شهاب الدين چاوشي رييس ستاد انتخابات تهران شد

استاندار تهران طی حكمی سیدشهاب الدین چاوشی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی،استاندار تهران طی حکمی،سیدشهاب الدین چاوشی،معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای سید شهاب الدین چاوشی

معاون محترم سیاسی استانداری تهران

با سلام و احترام

نظر به سوابق و تجارب جنابعالی و شناخت و اطمینانی که نسبت به تدبیر و پایبندی جنابعالی با اجرای قانون حاصل است به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تهران در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می شوید.

بدیهی است معاونین و مدیران ستادی و اجرایی استان، فرمانداران و بخشداران جنابعالی را در انجام وظایف محوله در امر خطیر انتخابات یاری خواهند کرد.

امید است با تکیه بر رهنمودهای ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و سیاست های دولت تدبیر و امید در اجرای قوانین و دفاع از حقوق شهروندان و نامزدها ،زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور و در شان نظام جمهوری اسلامی را به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم مهیا سازید و در اسرع وقت نسبت به سازماندهی و انتصاب مسئولان ذیربط اقدام نمایید.

سید حسین هاشمی

استاندار تهران

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...