نسخه چاپی

خطیبی: كی‌روش دشمنان خود را بیشتر می‌كند

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: مربیان ایرانی دوست دارند كی‌روش نتیجه بگیرد اما او با برخی اظهارنظرها دشمنان خود را بیشتر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رسول خطیبی درمورد حرف‌های روز شنبه کی‌روش گفت: خیلی‌ها انتظار داشتند سبک برخورد و گفتار کی‌روش نسبت به گذشته تغییر کند. من فکر می‌کنم متأسفانه همچنان نگاه این مربی به مربیان ایرانی منفی است و او دید مثبتی در این زمینه ندارد. شما دیدید که کادر فنی تیم ملی هم در همایش مربیان حضور نداشتند و این درحالی است که باید بین کادر فنی تیم ملی و مربیان ایرانی ارتباط خوبی برقرار شود.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد حرف‌های کی‌روش که گفته بود برای این همایش دعوتنامه‌ای به او نداده بودند، خاطرنشان کرد: این همایش برای مربیان بود. حالا اگر کی‌روش چنین حرفی را زده است، پس بهتر است از این به بعد برای چنین مراسم‌هایی یک دعوتنامه جدا برای سرمربی تیم ملی ارسال کنند.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بود مربیان ایرانی می‌توانند در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کنند ولی احتمالا! شب‌ها به کمپ تیم ملی می‌آیند، گفت: من فکر می‌کنم اینکه چنین جمله‌هایی از سوی کی‌روش عنوان می‌شود، درست نیست. اگر او می‌خواهد تیم ملی آرامش داشته باشد، باید نسبت به مربیان ایرانی بدبین نباشد و این به نفع خودش است. مربیان ایرانی هم دوست دارند او نتیجه بگیرد ولی کی‌روش با این حرف‌ها دشمنان خود را بیشتر می‌کند.

سرمربی پیشین تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این درست است که کی‌روش مربیان ایرانی را دعوت کرده است تا از تمرینات تیم ملی دیدن کنند ولی باید بگویم که کی‌روش هیچ‌وقت تمرینات اصلی‌اش را در تهران برگزار نمی‌کند. او بازیکنان را دعوت می‌کند و در تهران تمرینات تستی را انجام می‌دهد. بعد از اینکه نفراتش را انتخاب کرد، اردوها را در خارج از ایران برگزار می‌کند. مربیان ایراین هم حاضر نیستند تمرینات تستی او را ببینند.

خطیبی درمورد وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه آیا قرار است در لیگ برتر مربیگری کند، گفت: فصل بعد قطعاً در لیگ برتر هستم اما تا زمانی که چیزی قطعی نشود صحبتی انجام نمی‌دهم.

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...