نسخه چاپی

«شبهای روشن» ویژه برنامه شبكه ۲ سیما شد

ویژه برنامه «شبهای روشن» به تهیه كنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای رسالت بوذری در ماه مبارك رمضان هر شب روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ویژه برنامه «شبهای روشن» به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای رسالت بوذری کاری از گروه امور اجتماعی این شبکه است که در 30 قسمت 80 دقیقه ای با هدف پرداختن به سبک زندگی اسلامی تولید می شود و موضوعاتی مانند ترویج فضایل اخلاقی در ماه رمضان، سنت حسنه اطعام، کمک به نیازمندان و توجه به سنت حسنه صله رحم در ماه رمضان را مورد توجه قرار داده است.

این برنامه در فضایی صمیمانه با حضور مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها، پدر و مادرها، جوانان و کودکان ضبط می شود و می کوشد در ماه مبارک رمضان اوقات خوشی را برای خانواده های شب زنده دار ایرانی رقم بزند.

سفره های افطار ساده، سنت های خاص ماه مبارک رمضان، نجوای شبانه و رمضان در جبهه ها بخش های مختلف این برنامه ترکیبی را تشکیل می دهند.

«شبهای روشن» هر شب با دعوت از افراد موفق در حوزه های فرهنگی، دینی و.. روی آنتن می رود و همچنین با یک کارشناس مذهبی درباره «فضایل و رذایل اخلاقی» گفتگو خواهد کرد.

این برنامه در بخش «سفره های افطار ساده » ضمن احیای سنتهای قدیمی ایرانیان سعی می کند در کنار هم بودن خانواده های پر جمعیت را سر سفره افطار به نمایش بگذارد.

«شبهای روشن» با تهیه گزارش­هایی از مناطق مختلف ایران، آداب و رسوم و سنت های خاص اقوام مختلف را در ماه مبارک به تصویر می کشد و در بخش «نجوای شبانه» به راز و نیاز با خداوند متعال می‌پردازد.

گفتگو با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درباره آداب رمضان در جبهه ها نیز موضوع آیتم «رمضان در جبهه» خواهد بود.

«شب های روشن» در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 24 میهمان خانه مخاطبان خود می شود.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...