نسخه چاپی

داعش خواستار كشتار شیعیان عربستان شد

گروه تروریستی داعش در عربستان در پیامی به هواداران خود خواستار كشتار شیعیان در این كشور شد.

به گزارش نما، داعش پیامی که به صورت فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت منتشر شده است، شیعیان را "مشرک" و "مرتد" دانسته و قتل آنان را خواستار شده است.

داعش همچنین در این پیام فتنه انگیزانه با تمجید از عملیات تروریستی اخیر علیه شیعیان عربستان، تأکید کرده است که شیعیان به دلیل "کفر" حق زندگی در این کشور را ندارند.

این پیام با اشاره به ادعاهای "ابن تیمیه" خاطرنشان می‌کند که شیعیان خطرناکتر از یهودیان و مسیحیان هستند، بنابراین طبق فرمان خلیفه داعش، باید شیعیان را در هر جایی که هستند به قتل رساند.

طی هفته های اخیر حملات تروریستی به مساجد شیعیان عربستان در قطیف و دمام چندین شهید و مجروح برجا گذاشته است.

شیعیان عربستان در جریان تظاهرات و فعالیتهای اعتراض آمیز خود پس از این انفجارها، از مسئولان عربستانی خواستند بوق‌های فتنه را در رسانه‌های رسمی این کشور خاموش و از جان شهروندان حمایت کنند.

در همین راستا در جریان انفجار تروریستی جمعه گذشته در مسجد امام علی (ع) اهالی شهر قطیف عربستان، خبرنگار شبکه سعودی الاخباریه را که برای پوشش خبری رفته بود، از محل اخراج کردند.

شبکه سعودی الاخباریه با انتشار گزارش های مغرضانه و جهت دار، نقش مهمی در گسترش رویکردهای تکفیری و حمایت از تروریست ها داشته و به همین جهت مردم قطیف که در ساعات اولیه پس از انفجار، در غم از دست دادن عزیزان خود بر اثر جنایت تکفیری های وهابی داغدار بودند، نتوانستند حضور خبرنگار این شبکه را تحمل کنند و با فریادهای «تروریست! برو بیرون» و «محمد بن نایف تروریست است»، وی را از تهیه گزارش درباره انفجار مسجد در القدیح باز داشتند.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...