نسخه چاپی

دستگیری ۳ قاچاقچی با ۲۵ كیلوگرم مواد مخدر

سرهنگ بخشنده، با اعلام خبر دستگیری سه توزیع كننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی، گفت: در بازرسی از ۲ مخفیگاه متهمان بیش از ۲۵ كیلوگرم هروئین و تریاك كشف و ضبط شد.

به گزارش نما به نقل از مهر سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ،گفت:در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه دوم این پلیس مشخص شد که سه قاچاقچی حرفه ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی فعالیت گسترده ای دارند و طی ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور اقدام به خرید و انبار مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر کرده اند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این متهمان در محدوده جنت آباد، دارای ۲ مخفیگاه هستند که مواد مخدر را در آنجا پنهان می کنند.

سرهنگ بخشنده، اعلام کرد : در ادامه آدرس ۲ مخفیگاه متهمان واقع در خیابان های ایرانشهر و شقایق، شناسایی شده و تحت نظارت و کنترل شبانه روزی ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهمان برای توزیع و توزین مواد مخدر مذکور به مخفیگاه های خود مراجعه کردند که این فرصت به دست ماموران افتاد تا هر سه نفر را بازداشت کنند و این اقدام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نتیجه داد و هر سه متهم در مخفیگاه هایشان بازداشت شدند.

سرهنگ بخشنده اظهار داشت:در بازرسی از مخفیگاه شماره یک متهمان ۲۳ كیلو تریاك و از مخفیگاه دوم نیز ۸۰۰ گرم هروئین و ۱ كیلو و ۹۷۰ گرم تریاك، سه دستگاه ترازو و مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود : هر سه متهم به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند و طی بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

۱۳۹۴/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...