نسخه چاپی

ادای احترام استاندار و فرمانداران تهران به مقام امام راحل

سید حسین هاشمی استاندار تهران به همراه فرمانداران و بخشداران این استان با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بلند معمار كبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ظهر امروز و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سید حسین هاشمی استاندار تهران با حضور در حرم مطهر امام راحل نسبت به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

در این مراسم، بخشداران، فرماندار و مدیران کل استانداری تهران، سید حسین هاشمی را همراهی کرده و بر تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه و مسیر امام راحل تأکید کردند.

شرکت کنندگان با نثار گل و قرائت فاتحه از مقام و منزلت امام راحل تجلیل و با اشاره به هدایت های حکیمانه این رهبر فرزانه، بر پاسداری از ارزش ها وتفکر امام در عصر کنونی تأکید کردند.

سپس با حضور بر سر مزار بانو ثقفی همسر مکرمه امام راحل از مقام و شخصیت این بانوی بافضیلت تجلیل کرده و بر روح پرفتوح همسر امام درود فرستادند.

همچنین مسئولان اجرایی شهرستان های استان تهران با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر پیوند خود را با آرمان های بلند امام و شهدا به نمایش گذاشتند.

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...