نسخه چاپی

حریق 4 باب مغازه در بابل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: چهار باب مغازه در بابل طعمه حریق شد.

به گزارش نما، امید حسن‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه یک انبار ضایعات واقع در درزیکلای آخوندی این شهرستان طعمه حریق شد، اظهار کرد: به‌دنبال اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در مرکز خرید ضایعات واقع در درزیکلای آخوندی، بلافاصله اکیپ عملیاتی 103 از ایستگاه شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کردند.

وی افزود: این حریق که در اثر آتش‌زدن علف‌های هرز کنار خیابان و سرایت آن به ضایعات داخل انبار به وقوع پیوسته بود، در حال سرایت به ایزوگام ساختمان مجاور بود که با اقدام به موقع آتش‌نشانان و اطفای کامل حریق، از این امر جلوگیری به‌عمل آمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل تصریح کرد: در این حادثه یکی از آتش‌نشانان، در حین انجام عملیات اطفای حریق، از ناحیه آرنج دست چپ دچار مصدومیت شد.

حسن‌زاده همچنین از حریق چهار باب مغازه در بازار روز بابل خبر داد و گفت: پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در چهار باب مغازه واقع در بازار روز، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، یادآور شد: اجناس داخل این مغازه‌ها که شامل سه باب مغازه لباس فروشی و یک باب مغازه میوه‌فروشی بود به طور کلی دچار خسارت شد که علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

حسن‌زاده همچنین از سقوط پنج مورد درخت در اثر طوفان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال وزش باد شدید و وقوع طوفان در بابل، آتش‌نشانان طی یک ساعت به پنج مورد عملیات امداد و نجات در سقوط درخت در چهارراه شهاب‌نیا، شهرک صالحین، چهارشنبه پیش، گله محله و روشن‌آباد اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه سقوط یک اصله درخت در میدان کشوری، به یک دستگاه خودروی پراید آسیب وارد کرد، اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی پس از رسیدن به محل وقوع حادثه و ارزیابی موقعیت مشاهده کردند که یک اصله درخت صنوبر که در حیاط یک منزل مسکونی قرار داشت، به علت سستی ریشه، ضمن تخریب دیوار منزل مسکونی روی یک دستگاه خودروی سواری پراید سقوط کرده است.

حسن‌زاده با اعلام اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، گفت: تخریب دیوار بلوکی به متراژ تقریبی چهار متر و فرو رفتگی سقف، ستون و درب‌های خودروی پراید از جمله خسارات مالی این حادثه بود.

۱۳۹۴/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...