نسخه چاپی

دستگیری زورگیر شهرك اكباتان

رییس كلانتری 135 آزادی از دستگیری زورگیر موبایل زنی جوان در شهرك اكباتان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس کلانتری 135 آزادی از دستگیری زورگیر موبایل زنی جوان در شهرک اکباتان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شعبانپور در این‌باره گفت: در ساعت 14:30 روز دهم خرداد ماه امسال عوامل کلانتری 135 آزادی در حین گشت زنی در محدوده فاز دو اکباتان بودند که ناگهان خانمی با سر و صدا و جیغ و فریاد اعلام کرد که تلفن همراهش مورد سرقت واقع شده است.

وی ادامه داد:‌ مالباخته خودروی تیبایی را به مأموران نشان داد و در حالی که خودروی سواری در حال متواری شدن بود، اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش توسط راننده آن خودرو مورد سرقت قرار گرفته است.

رییس کلانتری 135 آزادی اضافه کرد: بلافاصله ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و به راننده دستور ایست دادند اما وی بدون توجه به فرمان ایست به مسیرش ادامه داد تا اینکه ماموران ضمن رعایت قوانین مربوط به بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیری به چرخ جلو خودرو کرده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان ماموران یک نفر به هویت آرمان 25ساله را دستگیر کردند، گفت: ماموران در بازرسی از وی گوشی زن جوان را از داخل جیب وی در آورده و نامبرده به کلانتری منتقل شد.

شعبانپور با بیان اینکه خودرو تیبا مشکی نیز به پارکینگ منتقل شد، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...