نسخه چاپی

آخرین اخبار از آزادراه تهران شمال

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینكه قطعه دوم آزادراه تهران ـ شمال تا ابتدای سال ۹۷ تكمیل می‌شود، گفت: قطعه اول آزادراه تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان به عنوان پیمانکار پروژه از ترمینال زیارتی فرودگاه امام با نام ترمینال سلام انجام شد.

در حاشیه این مراسم رئیس بنیاد مستضعفان درباره عملیات اجرایی در آزادراه تهران شمال بیان کرد: در این پروژه آزادراهی وزارت راه و بنیاد مستضعفان شریک یکدیگر هستند.

سعیدی کیا افزود: کار مشترک و پذیرفتن مسئولیت مشترک در اجرای هر پروژه امری ضروری است.

سعیدی کیا اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده قطعات جدیدی از آزادراه تهران شمال برای ساخت تحت عملیات عمرانی قرار گیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: برای اجرای قطعه سوم آزاد راه که بسیار کوهستانی و صعب العبور بوده و پیچیدگی‌های خاصی دارد طرح کاملی اجرا خواهد شد.

سعیدی‌کیا ادامه داد: پیش بینی می‌شود کل هزینه‌ای که برای قطعات یک، دو و چهار آزادراه اختصاص یابد حدود 5 هزار میلیارد تومان باشد.

وی با بیان اینکه قطعه چهارم آزادراه تا تابستان برای عبور آماده می‌شود، بیان کرد: قطعه اول پروژه را در پایان سال 95 تحویل می‌دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:عملیات اجرایی قطعه دوم نیز تا اوایل سال 97 به اتمام خواهد رسید.

*وزیر راه : انجام عملیات مهندسی قطعه دوم آزادراه تهران - شمال

بنابراین گزارش در ادامه این مراسم وزیر راه و شهرسازی نیز درباره آزادراه تهران شمال بیان کرد: قطعه چهارم این پروژه تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

عباس آخوندی بیان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم قطعه اول پروژه تا پایان 95 به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای قطعه دوم پروژه توافقاتی با رئیس بنیاد مستضعفان داشته‌ایم و در عملیات مهندسی این قطعه با رئیس بنیاد مستضعفان بررسی‌هایی انجام شد.

آخوندی ادامه داد: در این پروژه ‌آزادراهی برای هر قطعه قرارداد مناقصه برگزار شده است و 16 قرارداد در این پروژه داریم.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...