نسخه چاپی

رودخانه سرباز در سیستان و بلوچستان جان۳ نفر را گرفت

بی احتیاطی یكی از افراد محلی در جنوب سیستان و بلوچستان كه سعی داشت عرض رودخانه متلاطم سرباز را با خودرو بپیماید صبح امروز منجر به مرگ سه كودك شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، یک راننده محلی در جنوب سیستان و بلوچستان که صبح امروز با یک دستگاه خودروی تویوتا وانت قصد عبور از عرض رودخانه متلاطم سرباز را داشت به همراه ۱۲ سرنشین اسیر خشم این رودخانه شد.

این خودروی وانت که حامل تعداد ۱۲ سرنشین در قسمت بار بود هنگام عبور از عرض رودخانه سرباز به دلیل شدت جریان آب واژگون شد و در این حادثه متاسفانه سه کودک در این رودخانه غرق و جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان سرباز در همین رابطه در گفتگو با مهر با بیان اینکه بی احتیاطی این راننده موجب مرگ سه کودک شد بیان کرد: با تلاش به موقع مردم محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر جان ۱۰ سرنشین دیگر این خودرو نجات داده شد.

حمیدالدین یوسفی با بیان اینکه این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۵۵ محور سرباز -ایرانشهر به وقوع پیوست ادامه داد: خوشبختانه حال ۱۰ سرنشین دیگر حادثه دیده این خودرو رضایت بخش است و صدمات وارده تنها منجر به جراحات سطحی شده است.

وی افزود: رودخانه های جنوب استان با میزان اندک بارندگی در معرض طغیان گرفته و لذا باید از مجاورت آنها پس از باران و یا زمان بارندگی به طور جد خودداری کرد.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...