نسخه چاپی

فیگو در كافی‌شاپ فینال را تماشا كرد

عکس خبري -فيگو در کافي‌شاپ فينال را تماشا کرد

نامزد انتخابات فیفا و رقیب نه چندان جدی پلاتینی در جایگاه ویژه استادیوم برلین حاضر نشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ابرستاره پرتغالی پیشین فوتبال دنیا پس از دقایقی حضور در جایگاه ویژه برای آنکه در کنار رقیب انتخاباتی خود، پلاتینی نباشد تصمیم گرفت تا دیدار نهایی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از یک کافی شاپ نزدیک استادیوم برلین تماشا کند.

لوئیس فیگو با حضور در یک کافی شاپ قدیمی در نزدیکی استادیوم برلین بازی دو تیم بارسلونا و یوونتوس را تماشا کرد. او که به عنوان میهمان ویژه یوفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا دعوت شده بود، نخواست در کنار پلاتینی این بازی را تماشا و کنایه‌های مرد اول فوتبال اروپا را در طول ۹۰ دقیقه تحمل کند.

در حاشیه این حضور هماهنگ نشده، یکی از هواداران بارسلونا نیز به بهانه گرفتن عکس یادگاری به لوئیس فیگو توهین کرد و با فریاد "خائن" فیگو را به واکنش مجبور کرد. سرویس امنیتی یوفا که دورادور مراقب میهمان پلاتینی بود پس از این حادثه تمامی افراد حاضر در کافی شاپ را بیرون و به صورت اختصاصی محیط داخلی را برای فیگو و خانواده‌اش آماده کرد. خبرنگاران و عکاسان نیز پس از این اتفاق اجازه حضور در کافی شاپ فلیکس را نداشتند.

در جریان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک برابر یوونتوس ایتالیا به پیروزی رسید و برای پنجمین بار بر قله فوتبال اروپا خیمه زد.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...