نسخه چاپی

باهنر: خانه احزاب باید تبدیل به باشگاه احزاب شود

دبیركل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با بیان اینكه در خانه احزاب باید شاهد همدلی و همراهی بین احزاب فعال كشور باشیم، گفت: خانه احزاب باید تبدیل به باشگاه احزاب شود و از كلیات مسئله حزب دفاع كند.

به گزارش نما، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری درخصوص بازگشایی مجدد خانه احزاب گفت: دولت در حال تلاش برای بازسازی خانه احزاب و اساسنامه آن است که در همین راستا جبهه پیروان پیشنهادات و نظرات خود را در جلسات ارائه داده و قرار شده در جلسه فردا اصلاح اساسنامه انجام شود.

وی با اشاره به ارائه پیشنهاد این جبهه برای اصلاح اساسنامه خانه احزاب افزود: کلیات پیشنهادات جبهه پیروان بر این اساس است که خانه احزاب باید یک جایگاه و فعالیت صنفی داشته باشد به دلیل اینکه اگر بخواهد کار سیاسی و حزبی انجام دهد، هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طب دارای حزب هستند و نیازی نیست که حزب جدیدی تشکیل دهیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه در خانه احزاب باید شاهد همدلی و همراهی بین احزاب فعال کشور باشیم، تصریح کرد: خانه احزاب باید تبدیل به باشگاه احزاب شود و از کلیات مسئله حزب دفاع کند نه اینکه به دنبال رقابت سیاسی در کشور باشد.

وی در ادامه به جلسه رابطین شورای همگرایی اصولگرایان کشور اشاره کرد و افزود: شورای همگرایی اصولگرایان کار انتخاباتی نخواهد کرد بلکه برای رسیدن به وحدت اصولگرایان در سراسر کشور، نمایندگان شورای هماهنگی در استان ها برای رسیدن به وحدت صد در صدی با محوریت حجت‌الاسلام تقوی در این همایش شرکت خواهند کرد.

۱۳۹۴/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...