نسخه چاپی

غفور: فشار روی روسیه بیشتر از تیم ایران است

عکس خبري - غفور: فشار روي روسيه بيشتر از تيم ايران است

بازیكن تیم ملی والیبال گفت: دو تیم ایران و روسیه شرایط یكسانی دارند اما با توجه به میزبانی روسیه این تیم فشار بیشتری را تحمل می‌كند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور قبل از رویارویی تیم ملی والیبال ایران با روسیه اظهار داشت: دیدار روسیه و ایران برای هر دو تیم خیلی مهم است. دو تیم یک امتیاز دارند و هر تیمی در این مسابقه برنده شود، شانس صعود را خواهد داشت و اگر ببازد دیگر شانس صعود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه چون روسیه میزبان است این دو دیدار حساسیت بیشتری برای این تیم خواهد داشت، گفت: روسیه باید در خانه خودش امتیاز بگیرد، بنابرین فشار بیشتری روی روسیه خواهد بود.

ملی‌پوش والیبال ایران تأکید کرد: قطعاً تیم ایران نیز بعد از چهار شکست با تمام توان به مصاف روسیه می‌رود تا انشاالله با امتیاز به تهران بازگردد. وضعیت تیم ایران از زمان مسابقه با آمریکا و لهستان خیلی بهتر شده است.

غفور با بیان اینکه در دو روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم، ادامه داد: تیم ایران در حال حاضر از نظر روانی و تاکتیکی نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در پایان تأکید کرد: احساس می‌کنم مسابقه خوبی با روسیه خواهیم داشت و چون تاکنون این تیم را شکست نداده‌ایم، امید زیادی به کسب نخستین پیروزی و تغییر روند چند ساله داریم.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...