نسخه چاپی

طعنه داورزنی به منتقدان تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال روند رو به رشدی دارد و كسب هفت امتیاز از بازی های خارج از خانه امیدواری به صعود را افزایش داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی برابر روسیه افزود: تیم ایران تنها تیمی در سطح یک لیگ جهانی است که هفت امتیاز از بازی های خارج از خانه خود به دست آورده است.

وی با طعنه به منتقدان تیم ملی، تصریح کرد: این موضوع را برای افرادی می گویم که پس از شکست تیم ایران برابر آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم ایران آغاز کردند.

رییس فدراسیون والیبال افزود: روند رو به رشد تیم ایران در آینده نیز بهتر خواهد شد. اساسا بازی های خارج از خانه خیلی سخت است به ویژه در کشورهایی که اختلاف ساعت زیادی با ایران دارند.

وی با بیان این که لهستان نیز این هفته دو مسابقه خود در آمریکا را واگذار کرد، گفت: آمریکا، لهستان و روسیه در تهران کار سختی خواهند داشت. فراموش نکنیم بازیکنان ایران با قدرت های بزرگی بازی کردند و طبیعی است که ما انتظار خاصی از آنان نداشتیم. اما دیدید که خودباوری در بازیکنان وجود دارد و علی رغم همه حرف و حدیث ها پیرامون بازیکنان و کادر فنی، در هفته های سوم و چهارم لیگ جهانی، بازیکنان ایران به درستی فعل خواستن را صرف کردند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: تیم ایران در دو مسابقه و در خانه حریف قهرمان المپیک را از پیش رو برداشت و شش امتیاز کامل گرفت. هفت امتیاز ایران در بازی های خارج از خانه تیم ایران را بیشتر به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امیدوار کرد.

وی در پایان گفت: انشاالله تیم ملی والیبال ایران با حمایت مردم، لطف خداوند و با تلاش کادر فنی و بازیکنان در تهران همه امتیازهای لازم را کسب خواهد کرد و با کسب پیروزی و حتی صعود به مرحله بعد، دل مردم ایران را شاد و لبخند را بر روی لبان آنان خواهند نشاند که هدف نخست والیبال ایران است.

۱۳۹۴/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...