نسخه چاپی

تاكنون از نتانیاهو برای سفر به واشنگتن دعوتی نشده

مقامات آمریكا و رژیم صهیونیستی اعلام كردند كه تا كنون دعوتی از سوی كاخ سفید برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صادر نشده است.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از هاآرتص، مقامات کاخ سفید و دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارشات امروز روزنامه یدیعوت آحارونوت مبنی بر دعوت باراک اوباما از نتانیاهو برای شرکت در جلسه‌ای در واشنگتن در اواسط ماه جولای را رد کردند.

یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا به هاآرتص گفت که تا کنون دعوتی از سوی اوباما برای سفر نتانیاهو به واشنگتن ارسال نشده است. با اینحال وی ادامه داد: مسلما هردو فرصت خواهند داشت که در آینده در واشنگتن با یکدیگر دیدار کنند.

منبعی در دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که تاکنون دعوتی مبنی بر دیدار نتانیاهو از آمریکا دریافت نکرده است.

دوشنبه شب یوسی کوهن، مشاور امنیت داخلی اسرائیل که درحال حاضر در واشنگتن به سر می‌برد با سوزان رایس، همتای خود در یک شام کاری شرکت کرد. آلیستر باسکی، سخنگوی معاون شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که دوطرف در مورد روابط میان اسرائیل و آمریکا و همچنین مسائل امنیتی در سطح منطقه‌ گفتگو کردند. یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بخش مهمی از بحث میان طرفین بر سر توافق هسته‌ای میان ایران و قدرتهای جهانی متمرکز بود.

روزنامه یدیعوت آحارونوت، امروز در خبری مدعی شد که باراک اوباما از بنیامین نتانیاهو دعوت کرده تا در 15 و 16 ماه جولای پس از امضاء توافق هسته‌ای میان ایران و غرب به واشنگتن سفر کند.

این روزنامه همچنین گزارش داد که موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از آن در ماه جولای به واشنگتن سفر و با اشتون کارتر، همتای آمریکایی خود دیدار خواهد کرد.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...