نسخه چاپی

بلیت قطار گران نمی‌شود

معاون مسافری شركت راه آهن با اشاره به اینكه هم اكنون فروش بلیت قطار تا تاریخ ۱۰ مهرماه انجام می شود، گفت: قیمت بلیت قطار تا پایان طرح تابستانی افزایشی ندارد.

به گزارش نما به نقل از مهر: معاون مسافری شرکت راه آهن با اشاره به اینکه هم اکنون فروش بلیت قطار تا تاریخ ۱۰ مهرماه انجام می شود، گفت: قیمت بلیت قطار تا پایان طرح تابستانی افزایشی ندارد.

سید محمد راشدی با اشاره به پیش فروش بلیت قطار برای سفرهای تابستانی، اظهار داشت: پیش فروش بلیت قطار از تاریخ ۱۱ خرداد آغاز شده و تا تاریخ ۱۰ مهرماه بلیت فروخته می‌شود و مسافران می‌توانند برای این تاریخ‌ها از مراکز معتبر فروش بلیت قطار و سایت اینترنتی شرکت راه‌آهن، بلیت خود را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه کل سهمیه قطار را برای پیش فروش قرار داده‌ایم، گفت: حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر صندلی برای سفرهای تابستانی ظرفیت ایجاد شده است، ضمن آنکه مسافران می‌توانند از الان برای سفرهای تابستانی برنامه ریزی کنند تا در زمان اوج سفرها با کمبود بلیت مواجه نباشند.

معاون مسافری شرکت راه آهن با اشاره به اینکه افزایش قیمت بلیت تا تاریخ ۱۰ مهرماه که بلیت فروخته می‌شود نداریم، بیان کرد: افزایش قیمتی اعمال نشده تا مسافران با قیمت‌های سال قبل، بلیت‌ها را خریداری کنند و مشکلی نداشته باشند.

راشدی با بیان اینکه تاکنون حدود ۸۵۰ هزار بلیت به فروش رسیده است، افزود: در حال حاضر برای تمامی مسیرها صندلی خالی وجود دارد و مسافران امکان انتخاب بیشتری دارند، به همین دلیل بهتر است که از الان برنامه ریزی برای سفر داشته باشند.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...