نسخه چاپی

رهبر اركستر سمفونیك تهران عزادار شد

عکس خبري -رهبر ارکستر سمفونيک تهران عزادار شد

مدیر روابط عمومی بنیاد رودكی از پابرجایی اجرای ركستر سمفونیك تهران در روزهای 27 و 28 خرداد ماه با وجود درگذشت فرزند مدیر هنری این اركستر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام کرد با وجود درگذشت فرزند مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران خللی در اجراهای آخر این هفته ارکستر ایجاد نخواهد شد.

حسن عمیدی در گفتگوی خود گفت: متاسفانه جمعه هفته قبل و به محض ورود آقای علی رهبری به ایران برای از سرگیری تمرینات ارکستر سمفونیک تهران برای کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد، فرزند ۳۸ ساله ایشان به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. آقای رهبری به هیچ عنوان به ما اطلاع نداده بود که چنین اتفاقی افتاده است و اصرار داشت که با توجه به فضایی که برای ارکسترها وجود دارد این موضوع اطلاع رسانی نشود.

وی ادامه داد: با توجه به اصرار آقای رهبری که تاکید زیادی روی اجرای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران طی برنامه ریزی از قبل تعیین شده دارد، کنسرت روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه طبق برنامه قبلی اجرا می شود و علی رهبری هم خود به عنوان رهبر ارکستر در اجرای برنامه حضور خواهد داشت.

همچنین بنیاد رودکی در پیامی این ضایعه را به ایشان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت:

جناب استاد علی رهبری

فقدان پسربزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی و خانواده محترمتتان از پروردگار متعال خواهانیم.

۱۳۹۴/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...