نسخه چاپی

انتقاد نماینده تهران از لغو مزایده سرخآبی‎‌ها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی انتقاد تندی نسبت به عدم واگذاری سرخابی ها دارد.

به گزارش نما، حسین طلا به "ورزش سه" می‌‌گوید که دولت وقتی نمی‌‌تواند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار کند، چطور می‌ خواهد در ماجرای هسته ای موفق شود.

اصرار دولت برای واگذاری سرخابی ها

در این دو سالی که دولت جدید روی کار آمده است، همیشه تلاش برای واگذاری دو باشگاه بوده است. استدلال آنها هم از نظر من استدلال درستی است. به هر حال استدلال آنها این است که دولتی که روی کار می‌ آید، باید بودجه اش را صرف مصارف دیگری کند و به همین دلیل هم آنها تلاش کردند که سرخابی ها را واگذار کنند اما شکل آن که به صورت مزایده بود، شکل درستی نبود.

مردم ناامید هستند

شرایط به وجود آمده فقط مردم را ناامید کرده است. الان استقلال و پرسپولیس نه مدیریتی درستی دارند، نه منابع مالی خوب و حتی نه کادرفنی درستی که بتواند اوضاع باشگاه را روبه‌راه کند. طبیعی است که در چنین شرایطی مردم از وضعیت باشگاه خود کاملا ناامید هستند.

دولت چطور می‌ خواهد در ماجرای هسته ای موفق شود؟

اما سوال اصلی اینجاست که دولت که نتوانست دو باشگاه پرطرفدار ایران را واگذار کند، چطور می‌ خواهد در ماجرای هسته ای موفق باشد؟ به هر حال بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار کوچکتر از ماجرای هسته ای این کشور است و طبیعی است که نمی‌شود این دو موضوع را با هم مقایسه کرد.

سرخابی ها باید به مردم واگذار می‌ شدند

ما چرا در جنگ موفق شدیم؟ دلیلش این بود که ما به مردم جنگ را سپردیم و دیدید که نتیجه آن چه شد و امروز ما یک کشور آزاد هستیم. اما چطور می‌ شود که استقلال و پرسپولیس را می‌ خواهند به کسانی واگذار کنند که اهلیت آنها هم تایید نشده است. به نظر من بهترین راه این است که سرخابی ها را به مردم واگذار کنیم تا این مشکلات برای ما به وجود نیاید و مردم خودشان به بهترین شکل این دو باشگاه را اداره کنند.

چطور این همه شرکت واگذار شد

چطور شد که این همه شرکت به بخش خصوصی واگذار شد ولی استقلال و پرسپولیس این اتفاق برایشان نیفتاد. من فکر می‌ کنم دلیل آن مشخص است و عده ای هستند که دوست ندارند دو باشگاه به صاحبان اصلی آن برسند. به نظر من این تنها دلیلی است که واگذاری دو باشگاه را با مشکل روبه‌رو کرده است.

۱۳۹۴/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...