نسخه چاپی

دشمن جرات نزدیك شدن به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امنیت امروز مرزهای كشور و اینكه مسئولین ما در مجامع بین المللی حرف‌های نظام را با قدرت می زنند و همچنین دشمن جرات نزدیك شدن به آن را ندارد به بركت خون شهداست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز یکشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان نزاجا و اعضای شورای شهر تهران که پیش از ظهر امروز برای ادای احترام به مقام والای 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج شهدا حضور یافته بودند، یادآور شد: دشمن بعثی پس از آن که عملیات کربلای 4 را با ناکامی مواجه کرد، فکر می کرد همه چیز تمام شده است، اما با رشادت سربازان ولایت‌مدار در عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 پاسخ مناسب را دریافت کرد.

وی افزود: امنیت امروز مرزهای کشور و اینکه مسئولین ما در مجامع بین المللی حرف‌های نظام را با قدرت می زنند و همچنین دشمن جرات نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به سالروز شهادت چمران تصریح کرد: این شهید یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی است، که به‌واسطه مجاهدت در راه خدا به چنان عظمت روحی دست یافته بود که جسمش قدرت تحمل درخواست‌های عرفانی و روحانی‌اش را نداشت؛ همانطور که می‌بینیم وی در یکی از دست‌نوشته‌هایش از اعضا و جوارح خود به خاطر مجاهدت‌هایی که در راه خدا کرده است، تشکر می‌کند، و آن‌ها را تسکین و به آن‌ها مژده می‌دهد که به زودی به آرامش ابدی خواهند رسید.

پوردستان خاطرنشان کرد: وجود مؤلفه‌هایی همچون رهبری هوشمند، ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح پا در رکاب باعث شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار گیرد.

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...