نسخه چاپی

شرمن به مذاكرات هسته‌ای ایران پیوست

رایزنی معاونان وزیر امورخارجه كشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در جریان است و لحظاتی پیش، معاون وزیر امورخارجه آمریكا نیز به این مذاكرات پیوست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رایزنی معاونان وزیر امورخارجه کشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در جریان است و معاون وزیر امورخارجه آمریکا نیز لحظاتی پیش به این مذاکرات پیوست.

همچنین روز گذشته (۳۰ خرداد ماه) "سیدعباس عراقچی" و " مجید تخت‌روانچی" معاونین وزیرامورخارجه کشورمان با "هلگا اشمید" و " وندی شرمن" به ترتیب معاونان مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا و وزیر امورخارجه آمریکا در نشستی سه جانبه دیدار کردند.

پس از آن نیز معاونان وزیر امور خارجه ایران و معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در دو نوبت دیگر به مذاکره نشستند.

در همین راستا، "محمدجواد ظریف" وزیرامورخارجه کشورمان روز دوشنبه(۱ تیر ماه) در لوکزامبورگ با "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه سه کشور آلمان و فرانسه و انگلیس دیدارخواهد کرد.(ادامه متن را در اینجا بخوانید)

دور هشتم مذاکرات هسته‌ای چهارشنبه ۲۷ خرداد ماه با رایزنی "سیدعباس عراقچی" و " مجید تخت‌روانچی" معاونان وزیر امورخارجه ایران و " هلگا اشمید" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از سر گرفته شده است.

۱۳۹۴/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...