نسخه چاپی

چرا مدیران ما از نقش پاسور غافلند؟

رئیس سابق رسانه ملی گفت: نمی‌دانم چرا در زندگی اجتماعی، سیاسی و اجرایی، مدیران باسواد ما نقش پاسور را نمی‌فهمند، هر كس می‌خواهد موفقیت را به نفع خودش ثبت كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی ضمن تمجید از سعید معروف پاسور تیم ملی مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:



پاسور!

13940402000007_PhotoL.jpg


دو برد پیاپی با نتیجه سه بر هیچ، سقف افتخار آفرینی جوانان با انگیزه و با ایمانی بود که مزد استقامت و خودباوری خود را گرفتند! آقای کواچ سرمربی ایران گفته بود: "انتظار برد از امریکا، ناشی از عدم درک واقعیات والیبال است!"
ولی به لطف الهی و حمایت یکپارچه تماشاگران در آزادی، این ناممکن، ممکن شد! همه خوب بازی کردند و از آن مهمتر خوب همکاری کردند. حرف مربی را گوش کرده و نقش خود را به خوبی شناختند و عمل کردند. رمز موفقیت همین است!
کایپتان سعید معروف، بهترین پاسور دنیاست و در دو بازی اخیر هم نقش تعیین کننده ای در این پیروزی تاریخی داشت.
پاسور، کسی است که در حالتی نامتعادل از بازیکن قبلی توپ را می گیرد، آن را آرام می کند و با حالتی پایدار روی تور ارسال می کند تا نفر بعدی با همه قوا به آن ضربه بزند و در زمین حریف بخواباند!
ضربه نهایی را کس دیگری می زند ولی نقش پاسور و آماده سازی برای ضربه ی تمام کننده، غیرقابل انکار است. این را همه می فهمند!
نمی دانم چرا در زندگی اجتماعی، سیاسی و اجرایی، مدیران با سواد ما این مسأله را نمی فهمند. هر کس می خواهد موفقیت را به نفع خودش ثبت کند!
در توصیه های رهبری هست که می فرمایند سعی کنید کارها را اساسی و زیربنایی انجام دهید هر چند در زمان شما و به نام شما بهره برداری نشود. اصل خداست که می بیند و تشکر می کند. ... فأن الله شاکر علیم.

۱۳۹۴/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...