نسخه چاپی

تنها دلخوشی بانوان شناگر ایران

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: برگزاری مسابقات شنای بانوان كشورهای اسلامی تنها دلخوشی شناگران ایران خواهد بود.

به گزارش نما، تیم ملی شنای بانوان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رویداد بین‌المللی اعزام نشده است اما اکنون مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درصدد برگزاری رقابتی با عنوان مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی هستند که در صورت تحقق این اتفاق، آن را می‌توان سرآغازی برای بانوان این رشته ورزشی به شمار آورد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برگزاری مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی در ایران، اظهار داشت:‌ به دلیل مسائل عقیدتی که برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شناگران زن کشورمان نمی‌توانند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند. به همین دلیل در مذاکراتی که با خانم شهریان، معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان داشتیم، سعی کردیم مجوز برگزاری مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی را اخذ کنیم که مسئولان وزارتخانه با این موضوع موافقت کردند.

وی ادامه داد: مجوزهای لازم برای برگزاری این رویداد صادر شده اما هنوز چگونگی برگزاری و کم و کیف آن مشخص نیست. تلاشم این است که در حاشیه برگزاری مسابقات شنای قهرمانی جهان کازان روسیه، با مسئولان ارشد فدراسیون‌های شنای کشورهای اسلامی در خصوص برگزاری این مسابقات صحبت کنم.

رضوانی گفت:‌ ستاد برگزاری این مسابقات به زودی تشکیل و مقدمات برگزاری این رویداد مهیا خواهد شد. هنوز زمان برگزاری این مسابقات مشخص نیست اما احتمالا در زمستان سال جاری شاهد برگزاری این رویداد در تهران خواهیم بود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، عنوان کرد:‌ برگزاری این مسابقات تنها دلخوشی بانوان شناگر خواهد بود. واقعا ظلم بزرگی در حق بانوان شناگر ایران است که این مسابقات را برگزار نکنیم. احساس می‌کنم تمام کشورهای اسلامی از برگزاری این مسابقات استقبال و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

۱۳۹۴/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...