نسخه چاپی

قحط‌ الرجال در تهران!

20 روز از استعفای معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گذشته، اما هنوز شخصی در این معاونت منصوب نشده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: 20 روز از استعفای معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گذشته، اما هنوز شخصی در این معاونت منصوب نشده است.

«حسین بشردوست» 19 خردادماه از معاونت گردشگری استان تهران استعفا کرد، اما تا کنون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان انتخاب دیگری برای این پُست نداشته است.

به نظر می‌رسد رجبعلی خسروآبادی که پس از تکیه زدن بر کرسی مدیریت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «بشردوست» را به معاونت گردشگری بازگردانده بود، اکنون با رفتن او مهره‌ی دیگری ندارد تا جایگزین کند.

خسروآبادی وقتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران شد هم با قحطی رجال روبه‌برو شده بود، چرا که فقط مُهره‌ها را جابجا کرد و ترجیح داد و یا شاید دست‌اش تنگ بود و شخص دیگری را خارج از اداره‌ی متبوع‌اش به این کار نگماشت.

«بشردوست» اسفند 92 معاون گردشگری تهران شد. او یک‌سال قبل‌تر از آن هم این سمت را داشت. در فاصله‌ی این سال‌ها محمد کرمی سرپرست معاونت گردشگری شد. خسروآبادی که آمد بشردوست دوباره (همان اسفند 92) معاون گردشگری شد و کرمی هم مسوول رسیدگی به شکایت‌ها در معاون گردشگری تهران شد.

اکنون در آستانه‌ی فصل تابستان که پایتخت به برنامه‌ریزی برای سفرها و گشت‌های تابستانه و البته نظارت بر اجرای درست تورها، خدمات هتل‌ها و همچنین قیمت آن‌ها نیاز دارد، معاونت گردشگری خالی است و ظاهرا همه‌ی تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات اجرایی این حوزه به دوش مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتاده است. این شرایط درحالی است که دو سوم آژانس‌های مسافرتی کشور در حوزه‌ی استحفاظی تهران قرار دارد و این استان مهمترین مبدأ مسافر فرست در سراسر کشور به شمار می‌آید.

هرچند معاونت گردشگری تنها بخش خالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران نیست، چرا که معاونت توسعه مدیریت این اداره هم مسؤولی ندارد.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...