نسخه چاپی

جابجایی ۲۵ هزار مسافر از ایستگاه عبدل آباد

مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه گفت: با افتتاح ایستگاه عبدل آباد روزانه ۲۵ هزار مسافر از این ایستگاه جابجا خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح ایستگاه عبدل آباد از خط ۳ متروی تهران که امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد، با بیان اینکه ایستگاه عبدل آباد از شمال به پارک ولایت و از جنوب به نعمت آباد متصل می‌شود، اظهار کرد: این ایستگاه از آزادراه آزادگان به سمت ساوه و اسلامشهر نیز متصل می‌شود.

وی ادامه داد: این ایستگاه ۱۱ هزار متر مربع مساحت و در دو طبقه واقع شده و روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ هزار مسافر را جابجا خواهد کرد.

درویش تصریح کرد: در آینده نزدیک بزرگترین پروژه ریلی در کشور در منطقه خاورمیانه با بیش از ۲۰ کیلومتر مترو به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه این پروژه بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه در بر داشته است، گفت: در سال ۹۳، ۱۱۰ میلیارد تومان از دولت کمک دریافت کردیم اما به دلیل ترخیص واگن‌های مترو از بندر عباس، مجبور به پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان عوارض به دولت شدیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سال آینده شهرداری تهران یادآور شد: خط ۶ و۷ مترو با بیش از ۷۰ کیلومتر مربع تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید و ما برای تکمیل این پروژه به ۸ هزار میلیارد تومان کمک دولت نیازمند هستیم.

درویش در پایان افزود: اگر دولت به ما کمک کند، پروژه خط ۳ مترو را به طول ۲۷ کیلومتر می‌توانیم در آینده نزدیک به بهره برداری برسانیم.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...