نسخه چاپی

كشف ۸۵هزار عدد انواع مواد محترقه در "عبدل آباد"

عکس خبري -کشف ??هزار عدد انواع مواد محترقه در "عبدل آباد"

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از كشف ۸۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه در انبار منزل مسكونی در " عبدل آباد" خبر داد.

به گزارش نما ،سردار " علی ذوالقدری" بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی انواع مواد محترقه در منزلی مسکونی در "عبدل آباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ابتدا با انجام اقدامات پلیسی از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار این ساختمان ۸۵ هزار و ۸۰۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی انبار ساختمان پلمب و متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار ذوالقدری در پایان با اشاره به اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی هر کس موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شود، متحمل مجازات حبس از ۳ ماه تا یک سال خواهدبود، افزود: علاوه بر مجازات تعزیری مندرج در قانون اگر نگهداری، دپو کردن و استفاده از مواد محترقه موجب ورود خسارت بر سایر افراد شود، مقصر مسئول بوده و می بایست خسارت وارده بر افراد را جبران کند.#پلیس
ایران آنلاین

۱۳۹۹/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...