نسخه چاپی

نجات 25 نفر از خطر غرق شدن در بابلسر

سرپرست هیات نجات غریق بابلسر گفت: ناجیان غریق بابلسری در یك روز 25 نفر را از خطر غرق شدن در سواحل دریا خزر نجات دادند.

به گزارش نما، نقی کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از روزهای شلوغ سواحل خزر در بابلسر جمعه گذشته بود که حجم بالای مسافران علاقمند به شنا در دریا، 25 نفر را در آستانه غرق شدن قرار داد که تلاش ناجیان غریق، مانع از بروز یک اتفاق تلخ در این شهر شد.

وی بیان کرد: سال گذشته 13 تن در سواحل دریای خزر در بابلسر غرق شدند اما از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش های فراوان ناجیان غریق، حتی یک مورد غرق شدن در دریای این شهر رخ نداد.

سرپرست هیات نجات غریق بابلسر افزود: از ابتدای طرح سالم سازی سواحل دریا در مازندران، ناجیان غریق بابلسری، 225 تن را از خطر غرق شدن در دریا نجات دادند.

کریمیان ادامه داد: اکنون سواحل دریای خزر این شهر توسط 150 ناجی غریق زن و مرد به صورت دو شیفت در صبح و عصر پشتیبانی می شود که امیدواریم با وجود این تلاش ها، از غرق شدن علاقمندان به شنا در این دریا جلوگیری کنیم.

وی گفت: علاوه بر ساعت های تعیین شده، ناجیان غریق بابلسری، تا ساعت 24 هم مقید به حضور در دریا هستند که در این حضورها هم، انسان های متعددی از خطر غرق شدن نجات یافتند.

سرپرست هیات نجات غریق بابلسر بیان کرد: به عنوان نمونه ساعت 23 دیروز یکی از هموطنان که در آستانه غرق شدن بود توسط ناجحیان غریق از دریا خارج و با انجام عملیات احیای قلبی و ریوی به زندگی بازگشت.

۱۳۹۴/۴/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...