نسخه چاپی

سفر برانكو به دلیل اتمام مهلت ویزا بود

سفر برانكو ایوانكوویچ به كرواسی در این مقطع برای بسیاری سوال‌برانگیز شده است، اما به نظر می‌رسد دلیل این اقدام وی تنها به پایان ویزای گردشگری او مربوط می‌شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سفر ناگهانی برانکو ایوانکوویچ به کرواسی در این مقطع حساس برای بسیاری سوال‌برانگیز شد. بعضی این سفر ناگهانی را در ارتباط با احتمال اقدام وی برای جذب بازیکن مربوط دانستند و البته عجیب نیست که وی در جریان این سفر با بازیکنانی صحبت کند، به ویژه که در جناح چپ، بازیساز و خط حمله به دنبال بازیکن است، اما حتی در این صورت دلیل سفر او، این مسأله نبود.

مسأله این است که روادید گردشگری ایوانکوویچ رو به پایان بود. او برای این که ویزای کار خود را دریافت کند باید از ایران خارج شده و دوباره به ایران بازمی‌گشت. او به این منظور قصد داشت سفری به کرواسی داشته باشد ولی پس از آن که مقرر شد اردوی پرسپولیس در ترکیه برگزار شود، تصمیم گرفت شاخصاً به کرواسی سفر کند.

** چک به نام باشگاه است نه درخشان

حمید درخشان چکی از حسین هدایتی در اختیار دارد که هنوز موفق به نقد کردن آن نشده است، اما این چک برای خودش حکایتی دارد و به نظر تنها مسأله پر یا خالی بودن حساب نیست.

حمید درخشان پس از حضور برانکو ایوانکوویچ و خاتمه کارش در پرسپولیس به عنوان تسویه حساب، چکی را از محمد حسین‌نژاد فلاح تحویل گرفت. چکی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان که متعلق به محمدحسین هدایتی است.

چکی که نقد نشدن آن باعث حضور چند ساله درخشان در باشگاه و حرف و حدیث‌های روزهای اخیر شده است، چنان که حسین عبدی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به کنایه درباره آن سخن گفته است.
اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا فردی مثل حسین هدایتی ۳۰۰ میلیون تومان ندارد که این چک را پاس کند تا رسوایی به بار نیاید؟؟

باور این مسئله سخت است. آیا او به دلیل اختلافات به وجود آمده، به عمد از نقد شدن چک جلوگیری می‌کند؟

در این ارتباط اکنون مسئله سومی هم مطرح می‌شود. بر اساس این حکایت جدید، چکی که حمید درخشان در اختیار دارد به نام باشگاه پرسپولیس صادر شده است و وقتی تحویل درخشان شد، باید پشت آن مهر و امضا می‌شد تا درخشان بتواند آن را نقد کند که چنین نشد.
به هر حال این روایتی است که بعضی منابع آگاه نقل می‌کنند و اگر چنین باشد، به نظر، حل مشکل آسان است. البته این که خود هدایتی نیست به حرف و حدیث‌های پیرامون این چک واکنشی نشان نداده است، خود قابل تأمل است.

** پرسپولیس به دنبال تهیه بلیت برای یکشنبه

تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه‌ای که طراحی شده است، قصد دارد در صورت توفیق در تهیه بلیت، یکشنبه آینده راهی منطقه‌ای در نزدیکی آنکارا شود.

تیم فوتبال پرسپولیس طبق اعلام مقام‌های باشگاه، هفته آینده راهی اردوی ده روزه خود خواهد شد. زمان دقیق سفر سرخ‌پوشان هنوز اعلام نشده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که توافق باشگاه با برانکو برای روز یکشنبه است.
البته سرخ‌پوشان به این منظور به دنبال تهیه بلیت پرواز و عقد قرارداد با کمپ مورد نظر هستند که همچنان در دست اقدام است. گفته می‌شود کمپ مورد نظر پرسپولیس در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر آنکارا قرار دارد.

** تکمیل فهرست بازیکنان، پرداخت دستمزدها، برپایی اردو هفته پرجوش و خروش پرسپولیس
پرسپولیس در یک هفته آینده قصد دارد با جذب یک مدافع چپ پا، یک مهاجم و یک دروازه‌بان فهرست تیم را کامل کرده، دستمزدها را پرداخت کند و بعد از این دو رویداد اردوی خارجی خود را برپا کند.

پرسپولیس یک هفته پرجنب و جوش را پیش رو دارد. خبرهای دریافتی از پرسپولیس حکایت از آن دارد که آن‌ها برای جناح چپ خود به یک گزینه جدید رسیده‌اند. آن‌ها قصد دارند تکلیف پست‌های دفاع چپ، خط حمله و دروازه را قبل از آغاز اردو مشخص کنند و این در حالی است که با توجه شرایط محمد نوری شبهه در پست هافبک بازیساز بسیار است و محسن مسلمان هم مشکل رضایت‌نامه دارد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خود اعلام کرده است در روز شنبه دریافتی‌هایی خواهند داشت و پس از این موارد، نوبت به برپایی اردو می‌رسد که قرار بود از ۱۴ تیر به مدت ۱۴ روز برگزار شود و حالا تلاش می‌شود این اردو از ۲۰ تیر به مدت ده روز برپا باشد.

۱۳۹۴/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...