نسخه چاپی

كشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سراوان گفت : ماموران در سه روز گذشته ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۱۶ قاچاقچی، موفق به كشف ۲۷ هزار لیتر نفت گاز قاچاق شدند همچنین فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز هم از كشف ۲۳ هزار لیتر نفت گاز قاچاق خبر داد.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، فرمانده انتظامی سراوان:گفت ماموران در سه روز گذشته ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۱۶ قاچاقچی، موفق به کشف ۲۷ هزار لیتر نفت گاز قاچاق شدند/ فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز: ۲۳ هزار لیتر نفت گاز قاچاق کشف شد



فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در این باره اظهار داشت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و هدر رفت سرمایه ملی، ماموران انتظامی این شهرستان کنترل خودرو های عبوری را در دستور کار خود قرار دادند.



سرهنگ محسن داودی افزود: در این راستا ماموران در سه روز گذشته ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودرو وانت و دستگیری ۱۶ نفر قاچاقچی سوخت، موفق به کشف ۲۷ هزار لیتر نفت گاز قاچاق شدند.



وی تاکید کرد: کاهش فرصت های شغلی و پایین آمدن انگیزه کار و فعالیت های سالم اقتصادی ارمغان شوم قاچاق کالا و سوخت بر اقتصاد استان است که از شهروندان انتظار می رود با همکاری اطلاعاتی خود، پلیس را یاری کنند.



فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از توقیف تانکر نفتکش حامل ۲۳ هزار و ۵۳۰ لیتر نفتگاز قاچاق خبر داد.



سرهنگ دوم حسن آشیانی گفت: ماموران ایست و بازرسی "میل نادر" در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه تانکر کشنده، مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.



این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این تانکر کشنده ۲۳ هزار و ۵۳۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفتگاز را کشف کردند.



سرهنگ آشیانی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...