نسخه چاپی

آسوشیتدپرس: احتمال كشیده شدن مذاكرات به روز سه شنبه وجود دارد

یك خبرگزاری آمریكایی گزارش داد اگرچه مذاكرات هسته‌ای امروز دوشنبه به مرحله نهایی رسیده اما برخی می‌گویند احتمال كشیده شدن گفتگوها به روز سه شنبه هم وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک خبرگزاری آمریکایی ضمن ابراز امیدواری درباره احتمال نیل به توافق هسته‌ای در روز دوشنبه نوشت که البته احتمال کشیده شدن مذاکرات به روز سه شنبه وجود دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: «مذاکرات بر سر برنامه هسته‌ای ایران، روز دوشنبه وارد هفدهمین روز و شاید آخرین روز خود در وین شده است و دیپلماتها در حال ادامه چانه‌زنیها درباره جزئیات هستند».

این خبرگزای آمریکایی افزود: «دبپلماتها گفتند که آنها به پایان و اعلام توافق نهایی تا پیش از پایان امروز دوشنبه اعلام شود. البته آنها هشدار دادند که هیچ تضمینی در این باره وجود ندارد چرا که چندین موضوع حل نشده باقی مانده است».

در ادامه این گزارش آمده است: «برخی گفتند با وجود آنکه میل کمی برای آنچه تمدید چهارمین بار توافق موقت خواهد بود، وجود دارد اما امکان آن است که مذاکرات به روز سه شنبه کشیده شود».

این خبر در حالی مطرح شده که محمدجواد ظریف در دیدار امروز خود با وزیر خارجه چین تاکید کرد: «معتقدیم نباید تمدیدی باشد، اما می‌توانیم تا جایی که لازم باشد به کار ادامه دهیم».

عباس عراقچی امروز با بیان اینکه مذاکرات به لحظات نفس گیر آخر رسیده، گفت: هنوز برخی مشکلات وجود دارد. تا این مشکلات حل نشود، نمی‌توان گفت به توافق رسیده‌ایم. قول حل موضوعات برای امشب یا فردا شب را نمی‌دهم.

۱۳۹۴/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...