نسخه چاپی

كفاشیان:هیچ مشكلی با كی‌روش ندارم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از اول هم هیچ مشكلی با سرمربی تیم ملی نداشتیم اما برخی به دنبال اختلاف‌افكنی بودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص اینکه آیا مشکلات بین فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش حل شده است، گفت: با کی‌روش از اول هم مشکلی نداشتیم. او برای رسیدگی به امور شخصی و برخی برنامه‌ها به مرخصی رفته است و مطمئن باشید به محض اینکه نیاز باشد سرمربی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: ما هیچ مشکلی با کی‌روش نداشتیم اما عده‌ای این وسط به دنبال اختلاف‌افکنی و ایجاد شکاف بین ما هستند، با این حال با صراحت بیشتری می‌گویم که هیچ مشکل و اختلافی از اول هم بین ما و کی‌روش نبود.

کفاشیان با بیان اینکه این بحث را یکسری به راه انداختند که هرگز نمی‌خواهند موفقیت تیم ملی را ببینند؛ تصریح کرد: کی‌روش هیچ مشکلی با ما ندارد و با قدرت به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد، ضمن اینکه من با وی مدام در ارتباط هستم و هیچ اختلاف و یا موردی بین ما وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا خصوصی‌سازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نهایت سرنوشت موفقیت‌‌آمیزی نداشت، گفت: همین که این دو تیم این دفعه این شجاعت را به خرج دادند و حتی در مزایده هم شرکت کردند، به خودیِ خود بسیار خوب است، اما این وسط آسیب شناسی که باعث شد تا این اتفاق نیافتد بسیار مهم است

کفاشیان افزود:‌ معتقدم باید این آسیب شناسی انجام شود تا مشخص شود که چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند در بورس شرکت کنند یا توسط بخش خصوصی، خریداری شوند که البته این موضوع هم بر می گردد به مسائل اقتصادی و پشتوانه‌های اقتصادی دو باشگاه و بدهی‌های زیادی که دارند.

وی گفت: در هر صورت این دو باشگاه بدهی‌های زیادی دارند که باید این بدهی‌ها صفر شود و از سوی دیگر باید مباحث مربوط به درآمدزایی آنها مشخص شود که در این صورت دیگر نیازی به واگذاری نیست و هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با هر هیأت مدیره و کادرفنی و بازیکنی می‌‌توانند بهترین درآمدزایی را داشته باشند.

کفاشیان در پایان گفت:‌ البته در این بین در بحث ثبات مدیریت نیز باید کمی حوصله کرد و به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره وقت داد تا آنها هر روز تغییر پیدا نکنند و بتوانند برنامه‌های خود را عملی کنند.

۱۳۹۴/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...