نسخه چاپی

ورود دادستان به ساخت و ساز های غیر مجاز دراراضی كشاورزی لرستان

دادستان خرم آباد از ورود دستگاه قضایی برای جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و تغییر كاربری در اراضی كشاورزی استان لرستان خبر داد.

به گزارش نما، سعید رازانی در گفتگو با مهر با اشاره به موضوع زمین خواری در اراضی کشاورزی لرستان و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرهای استان اظهار داشت: شهر باید سامان پیدا کند و این امر زمانی محقق می شود که قوانین و مقررات در استان از سوی افراد رعایت شود.

وی تاکید کرد: کسانی که بدون اخذ مجوز از امور اراضی اقدام به احداث بنا و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغات استان کنند با دستور دادستانی اقدام به قلع و قمع این بناها در استان خواهد شد.

دادستان خرم آباد همچنین به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرهای استان لرستان اشاره کرد و گفت: کسانی که قصد ساخت و ساز در شهرهای استان را دارند باید پروانه ساخت لازم را از شهرداریها اخذ کنند در غیر اینصورت اقدام به تخریب این بناهای غیر مجاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه درصورت مشاهده این گونه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرهای استان علاوه بر اینکه پرونده آنها در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح می شود با همکاری نیروی انتظامی اقدام به تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز خواهد شد.

دادستان خرم آباد یادآور شد: همچنین به شرکت های خدمات رسان استان تاکید شده که از ارائه خدمات زیرساختی مانند آب، برق و گاز به این ساخت و سازهای غیر مجاز در استان خودداری کنند.

۱۳۹۴/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...