نسخه چاپی

حضور نكونام در دادسرا برای آخرین دفاع از خود

جواد نكونام كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و بازیكن فصل آینده سایپا، طی روزهای گذشته با حضور در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه آخرین دفاعیات خود را نسبت به شكایت امیرقلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال تهران ارایه كرد.

به گزارش نما، حمید توسلی وکیل مدافع امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: طی روزهای گذشته، نکونام با احضار قبلی شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در شعبه حضور یافته و بازپرس آخرین دفاعیات وی را اخذ کرده است.

وی افزود: دیگر متهم این پرونده، مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی است که او نیز باید در دادسرا حضور یافته و آخرین دفاعیات خود را ارایه کند. البته تا کنون از مدیرمسئول این روزنامه هیچ دفاعی اخذ نشده است.

به گفته توسلی، بازپرس در این پرونده برای نکونام قرار کفالت صادر کرده است.

به گزارش تسنیم، تابستان سال گذشته بود که امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته استقلال تهران از نکونام و مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی به خاطر اظهاراتی که کاپیتان سابق تیم ملی در مصاحبه با این روزنامه داشت، به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. به دنبال شکایت قلعه نویی، پرونده‌ای در همین رابطه در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و نکونام 28 آبان ماه 93 برای ارایه توضیحات در شعبه بازپرسی دادسرا حضور یافت.

در نهایت شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه پس از بررسی اسناد و مدارک موجود در پرونده و توضیحات متهم، برای نکونام قرار منع تعقیب صادر و شکایت قلعه نویی را رد کرد اما این پایان کار نبود و قلعه نویی به قرار منع تعقیب اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به اعتراض وی به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت ارجاع شد.

شعبه دادگاه نیز در بررسی های خود، به قرار منع تعقیب ایراد گرفت و پرونده را برای تحقیقات بیشتر، دومباره به دادسرا بازگرداند.

البته نکونام نیز همان موقع (مرداد ماه سال گذشته) از امیر قلعه نویی شکایت کرد اما اسفند ماه سال گذشته از طریق وکیل خود تقاضای ترک تعقیب کرد.

۱۳۹۴/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...