نسخه چاپی

عمده‌ترین مشكل مسكن مهر

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:در بخش شهرهای جدید پردیس متری 2میلیون و 300تومان افزایش قیمت داریم كه یكی از بخش‌هایی است كه در آن با مشكل روبه‌رو هستیم و در مابقی شهرها به نتیجه خواهیم رسید.

به گزارش نما به نقل از راه دانا علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این موضوع که مسکن مهردر دو بخش شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و کلان شهرها ..ایجاد شده است، افزود: اعم از مشکلات در بخش شهرهای جدید است و مسلما تا 7 یا 8 سال دیگر به نتیجه نخواهیم رسید و به علت افزایش قیمت‌ها با بحران مواجه خواهیم شد.

خسروی در ادامه اظهار داشت: در بخش‌های جدید شهرهای جدید پردیس متری 2 میلیون و 300 تومان قیمت داریم که یکی از بخش‌هایی است که در آن با مشکل رو به رو هستیم و در مابقی شهرها نیزبه نتیجه خواهیم رسید.

وی افزود: اشکالات و نواقص مطرح شده در ساختمان‌ها و کمبودها باید از طریق مصوبات قانونی پیگیری شود و شرکت‌ها باید نواقص را بر طرف سازند.

وی در ادامه در خصوص همکاری وزارت نیرو در این خصوص بیان داشت: وزارت نیرو پول انشعابات را از قبل دریافت کرده و دیگر نمی‌تواند افزایش قیمت داشته باشد و باید به تعهدات خود در این رابطه عمل کند.

۱۳۹۴/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...